Don't shoot me als er al een dergelijk topic bestaat, kon het in de gauwigheid in ieder geval niet vinden.
'Vroeger' bestond er op Bokt iets als gebruiker zoeken op woonplaats. Dwz je typte de woonplaats in en daarna verscheen er een lijstje met gebruikers uit die woonplaats.
Ik mis het idd ook, ik zoek Bokkers die in een bepaald deel van Drenthe wonen om de pony te vinden die 3 jaar geleden bij ons is geboren. Ik wil daar niet meteen een topic voor openen dus was op zoek naar Bokkers die daar in de buurt wonen maar helaas, die functie bestaat niet meer.
Je kan wel sorteren op woonplaats... Het nadeel is dat de woonplaats niet meer in het rijtje van gegevens staat wat je te zien krijgt op die pagina, dus dan ehb je alsnog niks aan zoeken op woonplaats Ik vond het ook een erg fijne functie
Ik denk wel dat ik weet waarom het weg is. Niet iedereen schrijft braaf van waar hij/zij komt. Somigge schrijven bv.: Op het paard. En daarom is het misschien afgeschaft? Ik weet het niet hoor. Maar zou evt wel kunnen.
maar toch.. 90% schrijft wel de woonplaats op zo heb ik toendertijd ook heel veel bokkers ontmoet, puur door die lijsten. was altijd erg leuk en ben ondertussen razend benieuwd wie er allemaal in de buurt wonen die ik nog niet ken en die bokkers zijn.