Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dewitje13 schreef:`Blond???
slimmerik schreef:Het feit dat ook in het topic iemand er met naam en toenaam wordt doorgehaald zonder dat die zich kan verdedigen vind ik ook vreemd.
Vraag me eigenlijk af of iedereen dat zo maar mag. Als gewone bokkers zoiets doen dan zie je al gauw een slotje verschijnen.
slimmerik schreef:Het feit dat ook in het topic iemand er met naam en toenaam wordt doorgehaald zonder dat die zich kan verdedigen vind ik ook vreemd.
Vraag me eigenlijk af of iedereen dat zo maar mag. Als gewone bokkers zoiets doen dan zie je al gauw een slotje verschijnen.
Apple schreef:Ik zie het probleem niet zo. Ik ben zo vaak in de Huiskamer bezig om nog even de beginpost aan te passen voor Topicstarters of nog even "update" in de titel te zetten ofzo.
Het is dat Kris dit zelf kan doen, anders had ze het een moddie kunnen vragen.
sigrid1182 schreef:tis alleen een verhaal uit 2e hand..
de koper zegt dat stefan em verwaarloosd heeft....
kris heeft em niet van stefan gekocht, en heeft het desbetreffende paard ook niet bij stefan gezien( ik overgens wel)
alleen van een foto die genomen is toen stefan het paard had, en waarop ie dikker lijkt...
Ik zou graag willen weten :
waneer is het paard terug gekomen in Putten, bij Theo Hoogenveen..
Heeft Theo dit paard daarna ook zelf laten behandelen door een dierenarts....
anders is hij in mijn ogen niet een haar beter als Stefan.!
slimmerik schreef:Blijft in mijn ogen toch ook een verhaal van via via.... Hoe is het paard bij die Stefan binnengekomen. etc. Het meeste stoort me dat Stefan zich niet kan verdedigen.
Je had het toch ook stal X kunnen noemen?? Heb je aangifte gedaan bij AID of DB?? Kan hier niets van vinden. Vind het nu meer een wraakactie lijken.