We zijn nu ongeveer een half jaar verder en ik heb eigenlijk totaal geen zin meer in. Zoals al eerder vermeld, interesses verschuiven enzovoort. Nu is dat natuurlijk niet de enige reden. Wat ook mee speelt is dat ik een uitdaging mis in het bokken. Ik zie mijzelf niet dag in dag uit topics verplaatsen, sluiten, TeMlijst afwerken, UN's en OW's uitdelen enzovoort. Sterker nog: ik zie er eigenlijk tegenop om weeer die TeMlijst bij langs te moeten...
Om eerlijk te zijn was het even leuk, maar nu niet meer. Ook kan ik mij niet helemaal vinden in het Bokt-beleid. Dat ligt waarschijnlijk meer aan mij, dan aan het Bokt-beleid. Ik waardeer het zeer dat beheer en hoofdmods zo intensief bezig zijn met het beleid, maar dat wil niet automatisch zeggen dat ik het daar dan ook mee eens ben.
Proberen veranderingen aan te brengen is zeer moeilijk, haast ondoenlijk. Het voelt als vechten tegen de bierkaai. Persoonlijk heb ik daar niet de zin en energie voor. Zo belangrijk is Bokt namelijk niet meer voor mij.
Anyway, ik heb mijn besluit genomen en dat staat vast. Ik wil beheer, hoofdmods, mods en mids veel succes en wijsheid toewensen!
Mooi zwart is niet lelijk

Nerwen.