En wat nou als je het zat wordt , is dat dan het einde van bokt ?
Ik zie je wel eens een dagje op oorlogspad dat je gek van iedereen wordt , vandaar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

pmarena schreef:Ik ben zo nieuwsgierig of hij gewoon ineens de stekker eruit kan trekken ,
ik kan me toch voorstellen dat je het op een bepaald moment zat wordt om steeds maar weer alles op dat bokt te gaan regelen
Hihi , die Syph.... volgens mij gaat er nog een akelige hoop tijd inzitten , zou je dat ECHT willen ????
. Ik houd het nog niet eens vol om moderator te zijn van een klein forum, zoals die op Links staan!
En Bart Heike enz
erg dankbaar!
pmarena schreef:Hihi , die Syph.... volgens mij gaat er nog een akelige hoop tijd inzitten , zou je dat ECHT willen ????
Tis niet zomaar iets, het is echt een uitdaging. Maar ik denk niet dat iemand het zo kan regelen als Bart dat tot nu toe heeft gedaan hoor. Petje af Bart
Ga zo door! 
Iig nog niet helemaal 
Leuk om te zien dat er zoveel mensen iedere dag weer leuke nieuwe contacten op doen, zelf ook een hoop leuke/lieve/aardige en interessante mensen ontmoet op Bokt. Erg cool allemaal. Ook fun is dat er op Bokt echt vanalles rondhangt. Van 8 jarig ponymeisje tot doorgewinterde fokkers en van hobby-ende 'paardenmiepjes'
tot (semi-)professionele amazones. En het leuke is dat die mensen (over het algemeen) nog met elkaar op kunnen schieten ook.