Profiel bekijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IJp

Profiel bekijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 00:50

Hallo ik vroeg me af wie er allemaal het profiel van anderen bekijkt die op jou reacties reageren?

Ik zelf doe het een enkele keer niet en geef dan een reactie, waar ik later "spijt" van krijg. In zoverre spijt, dat ik dacht dat diegene ook zo was als dat hij/zij zich voor deed komen.

Bij enkele mensen bekijk ik het profiel, om meer van ze te weten te komen, en dan hebben ze niets ingevuld. Dit vind ik persoonlijk erg jammer.

Marigold

Re: Profiel bekijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 00:52

dat hoort hier niet, dus ik tem wel eventjes, wordt het verplaatst.
ik kijk zelf gewoon af en toe, als ik denk van wie is dat, of als het over iemands pony gaat, dan ga ik in het profiel kijken hoe en wat.
maar sommigen vullen idd niks in, en anderen hebben zo onwijs veel foto's erin dat het me te lang duurt om erop te wachten tot de pagina helemaal geladen is Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:28

TAO --> FZ.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:38

soms kijk ik wel eens
als er foto`s ofzo instaan.
of als ik wat meer informatie over iemand wil hebben
en dan is het inderdaad soms jammer als er niets in staat
maar goed we hebben nog de PB ..dus dan kun je ook te weten komen wat je wou weten..

en ik kan het wel begrijpen, dat sommige mensen er niets in zetten want:
in principe kan heel de wereld mee lezen hier op bokt en ook in je profiel.................

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:40

Soms kijk ik weleens wie het is.
Ik sta soms ook te kijken van de reactie en degene die erachter zat. Soms stel je er een heel ander bij voor. Of ja dan bedoel ik eigenlijk met leeftijd of zo.

Zoiezo vind ik het altijd wel leuk om profiels te bekijken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 10:41

Kijk ook wel even. Vooral als die gene hele interreasante berichten plaatst waar ik het meestal niet mee eens ben.

Maar vind het ook grappig om al die profielen te zien.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 23:09

Marigold schreef:
dat hoort hier niet, dus ik tem wel eventjes, wordt het verplaatst.

Dank je wel ik heb geprobeerd te vinden waar het onder zou moeten staan, kon er alleen zo snel niet achter komen. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:12

Ik heb geen profiel, geeft alleen maar gedoe.
En wat maakt het uit, het is maar internet.

bergkraai

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:14

Ik vind het altijd wel geinig als mensen een foto in hun profiel hebben van hun paard(en).. Geeft toch een beetje een beeld..!

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:15

bergkraai schreef:
Ik vind het altijd wel geinig als mensen een foto in hun profiel hebben van hun paard(en).. Geeft toch een beetje een beeld..!

Dit dus, bekijk ook even regelmatig een profielletje!

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:16

Judith_ schreef:
Kijk ook wel even. Vooral als die gene hele interreasante berichten plaatst waar ik het meestal niet mee eens ben.

Maar vind het ook grappig om al die profielen te zien.

Hier ook.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:18

N.a.v. berichten die me interesseren, of waarbij ik toch eventjes wil checken over welke leeftijd we het hebben... Knipoog kijk ik wel eens in het profiel van iemand.

Zelf heb ik er niets in staan, want ik ben altijd wat voorzichtig op internet, wat betreft info over mezelf.

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:21

ja, ik denk ook wel eens hoe oud is die persoon, dushoe zou die het opvatten. Iemand van 10 vat iets anders op dan iemand van 47... dus dan kun je rekening houden met het hoe en wat..

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:25

ik kijk soms in mensen hun profiel. vind het wel handig Ja
Als iemand me bv rijtechnisch commentaar geeft, als je dan in diegene haar/zijn profiel leest dat deze persoon maar een half jaartje rijervaring heeft, dan weet ik dat ik voorzichtig met zo'n "hulp" moet omgaan.Want veel mensen hebben echt geen idee waar ze over praten Bloos En dikwijls kan je aan de hand van rij-fotos wel zien als de persoon weet waarover die het heeft..(weer lekker moeilijk uitgelegd).

Of bij gewone discussies als iemand een kinderachtige opmerking maakt, je kijkt in het profiel: kind is 12j, ok verstaanbaar, dan ga ik daar ook niet zo fel op in, als bij iemand van 23 bv.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:30

Dat over die rij-foto's gaat denk ik niet altijd op, Nashke.

Even mezelf als voorbeeld: ik zit tegenwoordig zo krom als een banaan op mijn paarden, door een schouderblessure en een knie die na een blessure 100 jaar geleden, niet helemaal op de goede maniet is genezen.

Maar ik loop al wel 25 jaar mee in de paardensport en zie een hoop bij anderen! Die ervaring heb ik wel, kan een hoop goede tips geven omdat ik weet hoe wat werkt.

Maar ik zet dan ook geen rij-foto's neer. Haha! Knipoog (wordt ik niet meer serieus genomen hier Haha! )

Milly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:34

hahaha, ja je hebt gelijk hoor gamblerscup, ik versta wel wat je bedoeld Knipoog net zoals er mensen beter lesgeven(uitleggen) dan dat ze zelf kunnen rijden. Ben ik helemaal mee eens Hyper!
Maar ik had het eigenlijk meer op euhm.. "pennys" als ik het zo mag zeggen Lachen die denken dat ze anky zijn, en er maar wat naar kraaiien.. Er zijn gewoon soms echt van die reacties waarvan je echt denkt van "uhnk?" en dan kan een profiel wel veel verklappen Haha! Clown

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:40

Absoluut, een van de redenen dat ik ook wel eens in een profiel kijk! Haha!

Niet dat die dametjes niets mogen zeggen hier, maar het is voor mij wel een graadmeter of ik iets serieus neem of niet.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 23:41

Ik heb 1 rij-foto in mijn profiel, en die is van een jaar of 4 terug. Bij deze foto sta ik er alleen met de bovenkant op om te laten zien wat het verschil is in hoogte tussen mijn paard en pony. Verder vind ik het leuk om aparte foto's van mijn p+p te plaatsen, ik zelf ben niet zo fotogeniek, jammer dan. Haha!
En inderdaad wil ik gewoon weten met wat voor een iemand ik on-topic ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:43

Ik heb net mijn profiel leeg geplukt *LOL*
Ik kijk meestal wel in iemand z'n profiel als die een reactie geeft op mijn topic, of gewoon nieuwschierigheid. Lachen

_Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 23:08

nyckle schreef:
Ik heb net mijn profiel leeg geplukt *LOL*
Ik kijk meestal wel in iemand z'n profiel als die een reactie geeft op mijn topic, of gewoon nieuwschierigheid. Lachen

Ja dat doe ik ook altijd! Voor de rest ben ik erg verslaafd aan me profiel, er kunen niet genoeg foto's op, heb er laatst weer wat afgehaald..

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 13:55

Ik vind het altijd leuk om in mensen hun profiel te kijken, zeker als ze overeenkomende interesses hebben, zoals koudbloeden ed, vind ik het gewoon heel erg interessant om te kijken wat voor paardjes ze hebben oid.

Zelf heb ik ook een vrij uitgebreid profiel en vind het ook best leuk om hem op zijn tijd weer eens aan te vullen met nieuwe informatie.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 14:26

ik vind het ook leuk om in iemand zijn profiel te kijken

ik was eens op een forum die liet zien hoe veel mensen per dag in je profiel keken dat was echt grappig en leuk om te zien! owww bart Cool ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-07 16:57

Ik vidn een profiel wel degelijk belangrijk.
Ik kijk ook eerst voor ik een reactie geef, met name als het een reactie is met wat meer inhoud.
Dan vidn ik een profiel wel belangrijk, dat geeft mij een bepaald beeld van die persoon, zo kan ik mn mening ook beter formuleren, iemand die helemaal niets in zn profiel heb staan trekt me ook niet zo...

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:31

Ja, ik kijk best vaak in de profielen van andere bokkers.
Vaak als ik een foto zie van hun paardje dat me erg aanspreekt, dan kijk ik in het profiel naar informatie en eventueel meerdere foto's ervan. Lachen Verder ook als iemand erg interessante berichten plaatst of dingen waar ik het helemaal niet mee eens ben. Lachen

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:32

casperrr schreef:
ik was eens op een forum die liet zien hoe veel mensen per dag in je profiel keken dat was echt grappig en leuk om te zien! owww bart Cool ?

Dat was 'vroeger' op bokt ook zo. Of iig, zo iets.
Dan stond er hoeveel profielviews je had dacht ik.