Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Is het nou voor sommige mensen zo ontzettend moeilijk, om in een topic eerst te lezen voor je antwoord geeft.
Zelfs als een topic net 1 pagina beslaat, schrijven de mensen"sorry als het er al staat".
Daar kan ik mij zo vreselijk aan ergeren.
Neem toch de moeite om te lezen waar je antwoord op geeft.
Of dat je in een hele intressante discussie zit en er wordt weer een losse flodder tussendoor gegooid..
Mocht je geen 4 pagina's willen doorlezen, antwoord dan ook niet, het topic heeft al die tijd zonder je gekund.
Sorry voor degenen die wel serieus zijn, maar dit fenomeen gebeurt imo steeds vaker.
Het kan een hele intressante discussie gewoon om zeep helpen.
Bienotje schreef:Ach, het levert af en toe juist ook wel leuke conversaties op als er weer iemand een of andere bizarre opmerking tussendoor gooitGelijk weer gespreksstof en tientallen bokkers die zich aangesproken voelen om te reageren?
ietepiet schreef:ik heb ook geen zin om alles door te lezen, en beter 3 x een goeie tip dan geen.
nu krijg je toch ook allemaal reacties die op elkaar lijken?
Echwel schreef:En zoals ik al aangaf, met een discussie blijf je vaak niet hangen bij de beginpost, maar zoveel mensen zoveel meningen, ga je al snel verder.
Als iemand dan weer een opmerking plaatst die op dat moment kant noch wal slaat, wekt dat toch wel ergenis op.
Jus_dOrange schreef:Echwel schreef:En zoals ik al aangaf, met een discussie blijf je vaak niet hangen bij de beginpost, maar zoveel mensen zoveel meningen, ga je al snel verder.
Als iemand dan weer een opmerking plaatst die op dat moment kant noch wal slaat, wekt dat toch wel ergenis op.![]()
Er komt veelal informatie bij, als je alleen de beginpost leest en dus geen verdere belangrijke informatie kan je (IMO) geen nuttige bijdrage aan een discussie geven.