Wie zou er taalmod willen zijn als dit zou bestaan?

Ik zet mezelf vast op de lijst

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:In spelling ben ik ook geen topper, maar mijn vingers jeuken als ik woorden zie als : tog, ofso, enso, nii etc etc,...
Ik heb tijd genoeg
Liezel1 schreef:het zou handig zijn om topics beter leesbaar te maken, maar werk je hiermee het "te lui zijn om fatsoenlijk" te typen niet in de hand?
Arabesk schreef:TeLiezel1 schreef:het zou handig zijn om topics beter leesbaar te maken, maar werk je hiermee het "te lui zijn om fatsoenlijk" te typen niet in de hand?
Tem knop en dan dit berichtje van een taalmod
"Er is geklaagd over de kwaliteit van je bericht: spelling en of leesteken gebruik. Als je niet binnen 24 uur je post aanpast en verbetert (dit kan je doen m.b.v. word door je post daar eerst in de kopiëren), wordt je post verwijderd"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu moet ik natuurlijk wel opletten dat mijn eigen posts onberispelijk zijn
Arabesk schreef:Dat maakt toch niet uit? Als je Nederlands maar goed is. Ik kon op mijn 13e net zo goed spellen als nu hoor.
Liek_ schreef:Arabesk schreef:Dat maakt toch niet uit? Als je Nederlands maar goed is. Ik kon op mijn 13e net zo goed spellen als nu hoor.
Dan heb je toch bar weinig geleerd op de middelbare
Arabesk schreef:Ik deed mee met de (bestaat inmiddels al niet meer) nationale spellingwedstrijd voor brugpiepers. Na alle voorrondes onder alle brugguppen was ik de beste.
*raam open het stinkt hier naar eigendunk*