Waarom oude topics bewaren ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BE_GENTLE

Waarom oude topics bewaren ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 18:43

Ik zie hier heel veel oudere topics die niet meer geopend kunnen worden maar wel nog in bokt staan kunnen deze niet verwijderd worden ?
Volgens mij is het dan allemaal veel overzichtelijker en schoner om het maar zo te zeggen op bokt..
Ik bedoel oude topics die je niet meer kunt lezen hoezo laten staan ??
Naar 4 weken kunnen deze toch gewoon verwijderd worden dan is er toch geen kijken meer naar om..
Of mensen die ongeveer dezelfde vraag stellen maar deze al gesteld is op bokt doorlinken en de nieuwe topic verwijderen.. dus geen dubbele topics meer..
Het zijn maar tips want ik zie vaak dingen staan waar ik even wil kijken terwijl ze al gesloten zijn en dus voor niks hier staan !!

Dus wie is het hier mee eens !! -----------> Alle niet gebruikte topics verwijderen naar min 4 weken en dubbel gevraagde topics sluiten en/of even doorlinken naar dezelfde eerder zelfde gestelde vraag
Laatst bijgewerkt door BE_GENTLE op 13-01-07 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Liezel1

Re: Waarom oude topics bewaren ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 18:44

deze topics kunnen wel de info geven die je zoekt.
dan hoef je zelf geen nieuwe topic meer te openen....

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 18:44

Nee dat kan niet want als ik een oude topic zoek kan deze niet geopend worden omdat ze te oud zijn of gesloten zijn !!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:22

El_Beauty schreef:
Nee dat kan niet want als ik een oude topic zoek kan deze niet geopend worden omdat ze te oud zijn of gesloten zijn !!

Ik kan dat wel gewoon?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:24

Ikke kan dat soms ook niet, maar ik denk niet dat alle modjes zin hebben om alle 500 pagina's van zo'n forum willen doorspitten

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:25

ik kan oude topics ook gewoon bekijken hoor...

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:27

Ik ook Ja.
En zolang we hier kunnen terug lezen laten ze het staan lijkt mij....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 21:31

WWW--> FZ

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:01

El_Beauty schreef:

Dat is vreemd, want je zou gewoon ieder oud topic moeten kunnen bekijken...
Daarnaast hechten veel mensen nog best veel waarde aan sommige oude topics Lachen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:02

Misschien is die toevallig naar de mesthoop Clown

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 22:22

Ik vind het zelf een beetje onnodig want wie gaat zoals iemand al zei de rest van de 500 pagina's door spitten vind dat een beetje overdreven.. ik bedoel als je oude topics verwijderd en er komt iemand met dezelfde vraag dan maar opnieuw antwoorden want 100 topics met dezelfde vraag en zelfde antwoorden is ook overdreven..

Quote: jij trekt ook geen oude rijbroek aan als je een nieuw kan krijgen toch..

dus hoezo oude topics zoeken met oude antwoorden dan een nieuwe plaatsen met nieuwe antwoorden..

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 09:41

El_Beauty schreef:
ik bedoel als je oude topics verwijderd en er komt iemand met dezelfde vraag dan maar opnieuw antwoorden want 100 topics met dezelfde vraag en zelfde antwoorden is ook overdreven..

Dat is ook niet de bedoeling, en regelmatig wordt dat nieuwe topic ook gesloten met een link naar een soortgelijk topic.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 09:45

Als je de melding krijgt dat het opgevraagde topic niet beschikbaar is,dan is dat topic al verwijdert,en dus al weg.
Daarom kan je het dan ook niet meer openen... Knipoog

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:07

El_Beauty schreef:
Ik vind het zelf een beetje onnodig want wie gaat zoals iemand al zei de rest van de 500 pagina's door spitten vind dat een beetje overdreven.. ik bedoel als je oude topics verwijderd en er komt iemand met dezelfde vraag dan maar opnieuw antwoorden want 100 topics met dezelfde vraag en zelfde antwoorden is ook overdreven..

Quote: jij trekt ook geen oude rijbroek aan als je een nieuw kan krijgen toch..

dus hoezo oude topics zoeken met oude antwoorden dan een nieuwe plaatsen met nieuwe antwoorden..

je hoeft ook niet die 500 pag door te spitten, daar is de zoekfunctie voor.... (als die weer leeft tenminste..) Bloos

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:46

Ja inderdaad, je hoeft geen pagina's door te spitten, maar je kunt gewoon de zoekfunctie gebruiken.
Daarnaast, als ik een bepaalde vraag heb, of een probleem, dan pak ik eerst de zoekfunctie erbij, vaak is er dan al een topic over, is mijn vraag/probleem beantwoord/verholpen en heb ik dus geen nieuw topic aan hoeven maken.

Zie het als een soort archief, in de bibliotheek staan toch ook boeken die bijna niemand meer leest? Maar ze zijn er wel, en als ze nodig zijn, dan kun je ze lezen en gebruiken.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:47

De zoekfunctie heeft het altijd (nu nog) gedaan bij mij hoor *LOL*
Is nooit dood geweest .

Kirs_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:49

zoiets heb ik dus ook, waarom kun je niet je eigen berichten beheeren? zoals je bijv op en topic gereageer dheb maar totaal niet meet nodig heb, deze gewoon kan verwijderen, zodat je lijst met eigen berichten niet zo'n lange lijst is, ik vind het nogal storend namelijk

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:53

Ik kijk dus nooit bij mijn eigen berichten Nagelbijten / Gniffelen als ik een topic bij wil blijven houden bookmark ik hem wel. Je lijst met eigen berichten is puur een overzicht van je berichten, niet meer en niet minder. Er is hier al een topic over geweest, waarom je die niet kunt beheren. Staat denk ik iets naar onder in dit gedeelte.

Kirs_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 16:56

oh okee, ja dat wist ik niet en wat bedoel je met bookmarken?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 17:04

linksboven, onder Postreply zie je staan: 'Schrijf je in bij het topic | Bookmark | Print | Stuur aan een vriend'
Waarneer je op Bookmark klikt, komt ti bij je Bookmarks te staan. dat vind je bij je UCP

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 17:49

Precies dat zou wel handig zijn als je genoeg antwoorden op je vraag heb gehad dat je deze zelf weer kunt verwijderen dit lijkt me wel een goede optie..

En de zoekfunctioe mag wel wat handiger gemaakt worden want snap niet echt hoe dit werkt met al die tiereletijntjes erop..

WIE WEET ER DINGEN OM BOKT NOG LEUKER EN AANGENAMER TE MAKEN DAN DAT BOKT AL IS ??

TIPS, VERANDERINGEN ??

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:33

Maar waarom moeten topics zo nodig verwijderd worden? Wie weet staan er hele verfrissende, nieuwe inzichten in?
De zoekfunctie is btw niet zo moeilijk hoor Knipoog. Bij sleutelwoorden zet je gewoon het trefwoord neer waar je naar wilt zoeken (bijv. touwhalsters), je kan aangeven in welke forums je wilt zoeken, je kan aangeven of je resultaten wilt tonen als berichten of als topics. Niet zo moeilijk dus, je bent niet verplicht alles te gebruiken van de zoekfunctie. Het is maar net WAT je wilt zoeken Lachen.

Met bookmarken kun je je abonneren op een topic.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:54

El_beauty: maar waarom zou je dan dat topic willen verwijderen? Wie weet heeft iemand wel dezelfde vraag als jij, en kan die de antwoorden die jij hebt doorgelezen, en dan hoeft diegene niet zelf weer een topic te openen. Echt, ik zie het probleem niet hoor.
Zoekfunctie is heel simpel, inderdaad zoals Nerwen zegt.

Wbt je laatste zinnen.. kijk eens bij de laatste dienstmededeling zou ik zo zeggen.

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 18:58

Omdat er honderden topics hier op bokt staan die echt niet iedereen meer leest.. en is gewoon onoverzichtelijk.. ik zie heel vaak mensen die topics openen met de " ik weet niet over hier al een topic over is maar " dus vaak weten mensen niet of er nog topics over lopen ik open wel eens een topic en dan staat er dat die topic niet meer bestaat maar hij staat nog wel tussen al die topics en als je die nu verwijderd scheelt het weer een 100 aantal onnodige topics waar je niks meer uit kan halen !!

BE_GENTLE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 19:01

Zoek eens op touwhalster : en dan moet je deze openen :

Forum: [NA] Naturals Topic: Ombouwen normaal hoofdstel naar bitloos is van 23 december helemaal onderaan..

Deze kan je bevoorbeeld niet openen maar hij staat er nog wel tussen en dan heb je de andere topics van de tijden daarvoor die zou je vast ook niet meer kunnen openen..

Timbers Bericht onderwerp: Re: Ombouwen normaal hoofdstel naar bitloosGeplaatst: 29 dec 2006 20:48

Reacties: 28
Views: 356

Je kunt ook alleen de aansnoer neusriem gebruiken met daarom je frontriem....surftouw (waar je die touwhalsters van maakt) achter de oren en dan gekruis als keelriem zeg maar en dan de uiteinden door de ringetjes van de neusriem doen en klaar is je bitloze hoofdstel