Ja, je maakt een topic, dan kun je allerlei commentaar krijgen op het gene waar het topic over gaat. Natuurlijk, maar moet daar zo over door gehamerd worden? Beseft men niet dat de algemene sfeer hieronder lijdt?
Je vraagt je misschien af wat het nut is van dit topic. Dat weet ik zelf niet. Maar ik denk dat als we nou eens ophouden met het continue herhalen van commentaar dat al een paar keer is gezegd, het gezeiver over een ding dat telkens in ieder nieuw topic hierover opnieuw gezegd moet worden, en simpelweg dat stomme mierengeneuk nou eens ophoudt?
Want van die 80%, kan zestig zelfs geeneens kritiek ontvangen, maar het wel steeds uitgeven. Als je toch ziet in een topic dat de kritiek al eens is gegeven, herhaal het dan niet nog eens! Wat heeft dat voor nut? Is dat soms leuk ofzo, zeiken en al? Het is toch te zot voor worden dat sommige zelfs bang zijn om een topic te openen vanwege dit soort gedoe?
Ik nam aan dat bokt een leuk forum was, en niet de tweede peuterschool voor sommige? Hoe oud zijn we nou? 4 en 5? Of toch wat ouder?
En als je een mening hebt, of iets wil corrigeren, nou dan zeg dat der ook bij hoe en waarom. En niet alleen maar van 'Dat is gevaarlijk!' 'Of nee, dat zou ik mijn hond nooit aandoen.' Onderbouw dan ook waarom. En als iemand een geldige reden heeft voor iets, waarom dan steeds maar weer herhalen dat het niet goed is? En waarom steeds posten in een topic als je er niks aan vindt? Waarom post je dan? Zodat zestig mensen kunnen zeggen dat ze daar niks aan vinden? Ja, dat is heel informatief voor de TS.

Hoe moeilijk is het nou, om twee keer na te denken, en twee keer te lezen voordat men iets post.
Hoe ver moet het niveau van Bokt zinken voordat niemand er niks meer aan vindt?
P.S. Ik vind Bokt een geweldig forum, maar ik wou dit graag even zeggen. En graag horen wat andere hun mengingen hier over zijn? Dus, a.u.b geen posts met alleen maar, 'Als het zo erg is ga je toch weg.'