Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MoonChloe schreef:En wij zien alleen de "resultaat" wij zien niet wat er werkelijk achter de schermen is gebeurd.
Karl66 schreef:Het grote verschil is dat Bas bokt vol blijft spammen en zolangzamerhand iedereen tegen zich in het harnas gejaagd heeft.
Karl66 schreef:Het grote verschil is dat Bas bokt vol blijft spammen en zolangzamerhand iedereen tegen zich in het harnas gejaagd heeft.
luxje schreef:Karl66 schreef:Het grote verschil is dat Bas bokt vol blijft spammen en zolangzamerhand iedereen tegen zich in het harnas gejaagd heeft.
maar Marreke staat volkomen buiten de acties van Bas232, daar hoeft zij toch geen permanente ban voor te krijgen?
Als ze Bas232 gewoon goed bannen is er niets aan de hand
luxje schreef:maar Marreke staat volkomen buiten de acties van Bas232, daar hoeft zij toch geen permanente ban voor te krijgen?
MoonChloe schreef:luxje schreef:maar Marreke staat volkomen buiten de acties van Bas232, daar hoeft zij toch geen permanente ban voor te krijgen?
Misschien is dat juist de grap. Als ze goed gaan bannen moeten ze Marreke ook bannen. (anders is het niet goed)
Maar ik vind dat wij hier eigenlijk niet over kunnen oordelen, wij weten niet hoeveel last mods van Bas hebben gehad o.i.d.
Maar het is wel zo dat ik het ook beetje vreemd vind want ik ken Marreke als een gewone bokker. Altijd wel een goede woordje klaar etc. Maar luxje, hoe weet je dat zo goed? Heb je persoonlijk contact met haar, zo ja, sorry dan
Karl66 schreef:Ik vind het op zich jammer van Marreke, maar ik kan begrijpen dat de moddies eindelijk definitief van Bas verlost wilden zijn.
Cyntje schreef:Karl66 schreef:Ik vind het op zich jammer van Marreke, maar ik kan begrijpen dat de moddies eindelijk definitief van Bas verlost wilden zijn.
Die vind toch wel weer een manier met zijn proxy-verhalen
Karl66 schreef:
Luxje is moddie (en enige gebruiker) op Bas zijn paardenforum
slimmerik schreef:Karl66 schreef:
Luxje is moddie (en enige gebruiker) op Bas zijn paardenforum
Ik ook ook ook ook ook ook (klinkt hier nou ook behoorlijk hol)
katiavl schreef:Om eerlijk te zijn als mijn vriend zo aan het doen was. Pak ik hem toch is goed aan hoor.
Of ligt mijn vriend gewoon hard onder de
Karl66 schreef:Is Slimmerik een steigermoddie?