Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
missmiekie schreef:Er heeft hier iemand een plaat voor z'n kop.....
missmiekie schreef:Er heeft hier iemand een plaat voor z'n kop.....
Marreke schreef:Mijn probleem?
Ik heb geen probleem hoor.
testaccount schreef:missmiekie schreef:Er heeft hier iemand een plaat voor z'n kop.....
Neen, waarom?
Ik probeer ze enkel te laten zien dat de IP-bans gewoonweg niet werken omdat de software niet deugt.
Bovendien heeft het geen nut iets te roepen als het niet werkt.
Ik ben van mening dat als het team roept dat ze iemand een IP ban geven dat het dan ook werkt.
Maar dat doet het niet
Quellian schreef:Vanavond geen sex voor Bas?
Bas, waarom maak je het jezelf zo moeilijk jongen?
testaccount schreef:Hahaha,
Dit is echt lachen...een IP-ban werkt hier voor geen meter...
Enkel een proxy inschakelen is genoeg om er weer op te komen.
Het ergste van alles is dat je geen eens een anonymous proxy moet gebruiken.
Ja dit is alweer een SA!
Mod-team, gooi deze niet meteen weg want jullie kunnen er iets mee.
Dit om de simpele reden dat een IP-ban niet werkt, de php-software van Bokt bant namelijk wel goed maar doet geen juiste check.
Ik weet ook niet waarom jullie zo SA gefocused zijn, want het IP-ban systeem werkt namelijk van geen kant, en ik blijf komen totdat dit opgelost is.
De software checked nl niet het werkelijke IP maar enkel de connect-ip, wel als je een proxy inschakeld is er een nieuw connect-ip.
Ook al geeft de proxy ook het juiste IP weer, dan nog kijkt het enkel naar de connect-ip, die dus anders is.
Ik wil graag helpen dit probleem de wereld uit te helpen, dat maakt jullie taak een stuk eenvoudiger.
Je mag deze usernaam weeral bannen of het IP, maakt geen bal uit, ik ben zo weer terug omwille van de slechte IP check dat dit forum doet op een IP-ban.
En neen, dit is geen anonymous proxy dat ik gebruik, dat is niet eens nodig.
Groeten Bas.
Ps. hoeveel SA's moet ik nog aanmaken voor jullie het snappen?
testaccount schreef:Quellian schreef:Vanavond geen sex voor Bas?
Bas, waarom maak je het jezelf zo moeilijk jongen?
Quillian, ik heb domweg tijd te veel.....hoezo? Wou je me helpen met iets?
missmiekie schreef:testaccount schreef:Neen, waarom?
Ik probeer ze enkel te laten zien dat de IP-bans gewoonweg niet werken omdat de software niet deugt.
Bovendien heeft het geen nut iets te roepen als het niet werkt.
Ik ben van mening dat als het team roept dat ze iemand een IP ban geven dat het dan ook werkt.
Maar dat doet het niet
Maakt toch niet uit, jij hoort hier niet te zijn, dus ga maar lekker weer wieberen,
Quellian schreef:testaccount schreef:Quillian, ik heb domweg tijd te veel.....hoezo? Wou je me helpen met iets?
Quellian.
Je hebt toch een eigen forum? En daarbij roep je constant dat bokt 3x niets is en dat je niet meer terugkomt. Wees dan een grote vent en voer daad bij je woorden.
En nee dank je, ik wil je nergens mee helpen
testaccount schreef:Meisje, als ik je daar een IP-ban zou geven, DAN WERKT HET OOK!
Met of zonder proxy....
Dat is het probleem.
testaccount schreef:Quellian schreef:Meisje, als ik je daar een IP-ban zou geven, DAN WERKT HET OOK!
Met of zonder proxy....
Dat is het probleem.
testaccount schreef:Jij hebt geen idee waar dit over gaat ofwel?
Ik wil graag wieberen, maar dan wel in steil en dusdanig dat het ook werkt als ze iets roepen.
Moeilijk? Niet echt.
testaccount schreef:Heeft er al iemand getemd????
Als het team slim is vragen ze Bart het op te lossen.
Want dit is net zoiets als een fiets pikken die niet op slot staat, knappe gast die hem dan niet kan meenemen.