phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/search/sphinxapi.php on line 158: unpack() [function.unpack]: Type n: not enough input, need 2, have 0 [phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/search/sphinxapi.php on line 158: array_values() [function.array-values]: The argument should be an array
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php:2745) in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 3266
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php:2745) in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 3268
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php:2745) in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 3269
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php:2745) in /var/www/sites/www.bokt.nl/forums/includes/functions.php on line 3270
Ik wilde er net een topic over openen. Dit krijg ik dus te zien, en daarbij bokt in uitvergroot lettertype. Verder krijg je ook geen resultaten te zien.
Hmm... het zou maar zo kunnen zijn dat Bart de zoekfunctie aan het updaten is. * eigenlijk zeg ik het niet goed, maar ik bedoel dus dat de zoekfunctie aan het indexeren is.
Ik heb Bart vandaag namelijk even aan zn haren gesleurd dat hij daar even mee bezig moest. Misschien daarom de foutmelding..
Hij doet het nu weer. Had idd te maken met het updaten van de index, dit is de afgelopen dagen namelijk niet meer gebeurd. Als het goed is wordt de index nu iedere nacht bijgewerkt, laat het even weten als het morgenvroeg weer misgaat.
Het gaat iedere ochtend mis als de zoekindex bijgewerkt is. De oplossing is iig alweer iets dichterbij
We draaien op een ontwikkelversie van de zoeksoftware omdat de vorige versie (die wel wat stabieler is) niet om kon gaan met zoeken op specifieke users of forums.