Ben ik gek of kunnen langdurig gebande (permanent bestaat niet meer, toch?) users gewoon inloggen? memberlist.php?mode=viewprofile&u=3484 Laatst online 27/10/2006 Ben gewoon even nieuwsgierig.
Ik snap weer de ballen van die post maar dat zal ongetwijfeld aan mijn IT-kennis liggen...
Justy, als iemand geband is, dan komt er toch zo'n streepje te staan? Ik heb eigenlijk nog nooit een datum zien staan... Lijkt me toch niet dat iedereen meteen niet meer probeerd in te loggen?
Viel mij ook al op en is ook al eens genoemd, maar toen werd er niets mee gedaan. Naar mijn weten komt er inderdaad altijd een streepje te staan, dus vind ik het erg vaag.
tjaaaa....de zoekfunctie doet het weer als het goed is, gebruik die eens.. Of ga lezen in de berichten van de betreffende gebruiker, dan ben je er snel genoeg..
Het is heel makkelijk om in te loggen. Alleen niet onder je eigen account. Bij zowiezo 1 van ons die geband was was dit ook al de vraag. Dat is ondertussen al meer dan 4 maand geleden. Ze moeten dus niet doen als of ze het niet weten
De rest ging er gewoon over dat het nieuws wat de TS vertelt niet de eerste keer is dat dit gebeurd.
Het viel mij nu pas toevallig op, sorry als ik oud nieuws vertel Maar dan blijft de vraag: in hoeverre is een ban een ban als iemand gewoon kan inloggen en posten?