Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verography schreef:hoe vaker het desbetreffende filmpje word bekeken hoe meer die mensen gaan denken dat er animo voor is en juist goed is wat ze doen. Als we nu eens massal niet gaan kijken zullen er vast minder filmpjes op internet te vinden zijn, aangezien tog niemand kijkt,
verography schreef:kijk die van de rodeo kan ik begrijpen. Maar laatst was er een meisje die een filmpje plaatste over Suicide races met paarden. Dan weet je tog wel metteen dat dit niet hoort. (maar toevallig las ik dat bepaalde mensen heel anders denken en die dieren als voertuigen zien en daarom kan het in hun ogen)
Ze zei zelf ook: "echt te erg gewoon". Dan denk ik: waarom plaats je het dan
manonneke schreef:Maar misschien doen diegene die de topics openen dat ook wel om de mensen dus wakker te schudden ofzo?
Ik ben het van de ene kant eens dat die filmpjes erop mogen staan, je kunt per slot van rekening zelf beslissen of je de filmpjes wilt zien of niet. Maar van de andere kant, als iemand zo geïnteresseerd is in dat soort filmpjes kan je toch ook zelf gaan zoeken op internet? Want er zijn best veel mensen op bokt die hier dus niet tegen kunnen, en dan wéér een topic zien dat over dierenleed gaat... Kan me voorstellen dat sommige mensen daar een beetje zat van zijn...
Ik zie het dus van twee kanten.
Pauline schreef:Ik vind als je dan anar die filmpjes kijkt en bang bent dat je juist die wantoestanden steunt, je er wat aan moet doen! Reageer, mail, schreeuw van de daken dat je het er niet mee eens bent...kijken en je ogen ervoor sluitne helpt echt helemaal niks.
En als je er niet tegenkan dan kijk je toch niet?? Die filmpjes zijn juist tegen die wantoestanden...
Tja en kinderen kijken toch wel, via bokt, google of whatever. Nog even en die filmspjes moegen alleen op BvT
verography schreef:kijk die van de rodeo kan ik begrijpen. Maar laatst was er een meisje die een filmpje plaatste over Suicide races met paarden. Dan weet je tog wel metteen dat dit niet hoort. (maar toevallig las ik dat bepaalde mensen heel anders denken en die dieren als voertuigen zien en daarom kan het in hun ogen)
0ojannekeo0 schreef:verography schreef:kijk die van de rodeo kan ik begrijpen. Maar laatst was er een meisje die een filmpje plaatste over Suicide races met paarden. Dan weet je tog wel metteen dat dit niet hoort. (maar toevallig las ik dat bepaalde mensen heel anders denken en die dieren als voertuigen zien en daarom kan het in hun ogen)
Om andere hun mening te laten geven?