Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Soprano schreef:enigste
Noetanchamon schreef:OOh, Bas, die link(sorry, off-topic maar wel zonder inhoud
)
Siets schreef:Nou van mij is van de week een reactie weggehaald, omdat ik me irriteerde aan mensen die zo vaak reageren met 'abbo'. In principe lees ik dan al: 'Zo, weer een post'. Ik kan me daar vreselijk aan ergeren.
Natasja91 schreef:Denk trouwens ook dat het aan de reactie ligt.
Een reactie als: "Zo, heel sterke foto dit!" komt bij mij beter aan dan: "Mooooi!". 't Is maar net welke draai je eraan geeft..
WildWings schreef:Alsof je alleen maar 'slecht / lelijk' moet onderbouwen, maar 'mooi!' niet? Je kan ook uitleggen waarom je iets mooi vindt, zoals Manou al zegt.
Natasja91 schreef:WildWings schreef:Alsof je alleen maar 'slecht / lelijk' moet onderbouwen, maar 'mooi!' niet? Je kan ook uitleggen waarom je iets mooi vindt, zoals Manou al zegt.
Waar zie je dat dan weer staan?!
WildWings schreef:
Voel je je soms aangevallen?
Ik zie nergens staan dat je alleen maar negatief commentaar moet onderbouwen, maar dat zeg ik toch ook niet?Ik doel hiermee alleen erop dat veel mensen dit kennelijk denken, gezien er als iemand 'lelijk' roept meteen half creabea/uitdekunstig-bokt eroverheen valt en roept 'Leuk dat je dat ook nog onderbouwt' of 'Jeetje je kan ook zeggen waarom je dat vindt' etc, maar als iemand zegt 'wauw wat een mooi gedicht' wordt er maar weinig naar de TeM-knop gegrepen en zie ik haast nooit mensen reageren met 'Kan je dat ook nog onderbouwen?'. Vandaar