Sinds enige tijd (na een storing van bokt) krijg ik geen mail wanneer er een reactie na mij is gekomen op een topic. Wat kan ik veranderen om dit weer werkend te krijgen?
Ik zal dit wel willen blijven volgen ,maar zal er ook wel geen mails over krijgen .Ik heb ook al boven in geklikt op ik neem een abonement op dit topic.Maar dat werkt dus ook niet. Tegenwoordig kijk ik maar in ,"bekijk je eigen berichten" bovenaan rechts van de pagina
He, ik heb dat ook. Voor alle oude topics krijg ik nog wel mail. Maar voor de topics die sinds een dag of 2 geleden opgestart zijn niet meer. Toevallig zat ik net nog bij mijn instellingen te kijken of ik per ongeluk iets verandert had maar ik kon het niet vinden.
Dit probleem heb ik ook Had een topic aangemaakt en vond het maar raar dat er helemaal niemand reageerde. Dus ik op een gegeven moment kijken en waren er al een aantal reacties, maar normaal als je zelf een topic opent en er komt een reactie, dan krijg je daar een mailtje van Alleen bij de HK topic krijg ik wel gewoon iedere keer een melding na een reactie
Op het moment heb ik geen problemen meer.Oude topics heb ik gewoon terug mails en nieuwe topics klilk ik boven in aan.Sinds een paar dagen werkt dat precies toch.
Vanmiddag kreeg ik opeens een mail van bokt nav een reactie in topic. Maar de grappige is juist, ik wil helemaal geen mail haha Ach ik zit er niet mee. *ik check gewoon mijn berichten.