16753 gebruikers met 0 berichten..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sammie

16753 gebruikers met 0 berichten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 20:40

memberlist.php?sk=d&sd=a&mode=&start=16750

Tja als je niks te doen Nagelbijten / Gniffelen

En ja erg uitgekauwd onderwerp, maar een jaar (of al veel langer) geleden is er ook eens een opruiming geweest door alle 0-berichters met een e-mail adres die niet geactiveerd was verwijderd. Ik vroeg me af of dat niet nog een keer kon Schijnheilig

En ja.. meer leden is intressanter voor de adverteerders maar een beetje adverteerder ziet dit zelf ook wel en op bokt wordt toch altijd geleerd dat je een ander niet mag misleiden Schijnheilig

onbekend2

Re: 16753 gebruikers met 0 berichten..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:44

ik kreeg laatst een (standaard) berichtje van een ander forum met het gegeven dat ik nog geen enkel berichtje had geplaatst en of ik misschien hulp nodig had met het plaatsen van een berichtje Nagelbijten / Gniffelen Wel aardig dat ze dat even vragen.

Een ander forum heb ik minimaal 10 berichten nodig om plaatjes te kunnen zien

en weer een ander forum moet ik opnieuw mijn account activeren als ik een half jaar niets gepost heb op het forum.. Als ik binnen nog eens een half jaar niet reageer wordt mijn account verwijderd..

misschien ideeen voor bokt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:44

En hoeveel mensen met 0 posts lezen dagelijks mee?
Ik lees meer dan ik post maar er zijn ook mensen die enkel lezen en niets posten.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:45

Ik ken meerdere mensen met een 0 account die hun account gebruiken om te PB-en of om specifieke topics te lezen.

Een 0 account wil dus niet zeggen dat het een account is dat niet gebruikt wordt.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 20:47

Nou Marreke op die vraag was ik natuurlijk al voorbereid. Klik op een 50 willekeurige namen in die 16753 en echt 75% heeft zich óf al zeer lange tijd niet ingelogd of enkele dagen na hun aanmelden of alleen op de dag van aanmelden. (steekproefje van ong. 50 profieltjes aanklikken)

@apple dat zeg ik ook niet, maar veel 0 accounters gebruiken hun account écht niet. (account niet geactiveerd) Ik vroeg me dus af of dat ene opruiminkje dat Bart een tijd terug deed weer kon doen. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 20:52

Sammie, er zijn ook mensen die 'overal' op internet dezelfde nickname gebruiken en zich registreren om te voorkomen dat iemand anders hun naam gebruikt? Dat zullen vaak 0-posters zijn maar ze hebben net zoveel recht om zich te registreren.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 20:56

Wat is dat nou weer voor iets raars. Het recht om je naam te registeren. Dan ben je wel half gaar, maar goed dat moeten ze zelf weten Nagelbijten / Gniffelen
Trouwens, ik heb het hier helemaal niet over wel of niet het recht hebben om zich te registeren! Dat boeit mij totaal niet. Lees eerst eens goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:01

Ik weet niet of je de ophef rond de namaak Runningkawa gevolgd heb maar dat was een goed voorbeeld van hoe "eigen" een internetnaam kan zijn.
En vanuit dat oogpunt kan het registreren van een naam best logisch zijn. Zelfs als je niets post onder die naam.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 21:03

Ja dat weet ik, maar wat heeft dat hier mee te maken ??

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:05

Maar waarom moeten ze opgeruimd worden dan? Niemand heeft er toch last van? Scheve mond

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:06

Best kans dat er gebruikers dus tussen zitten die op een ander forum een vaste naam hebben en het niet geweldig zouden vinden als die naam ook op dit forum gebruikt zou worden Lachen. Vooral als die naam verwarring zou kunnen veroorzaken bij de gebruikers op de diverse fora.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:12

Je was net te snel Apple Haha!
Kom ik ergens op een willekeurig forum dan registreer ik Marreke als gebruikersnaam. En of ik daar wel of niet post, Marreke is 'van mij'.... Zoekt iemand op internet achter Marreke dan is het wel prettig dat de zoeker enkel posts van mij tegenkomt en niet hoeft te zoeken of de ene Marreke wel dezelfde is als de andere Marreke....

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 21:15

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:17

hmm ik voel me een beetje aangeproken Bloos
ik vind het inderdaad leuk om wat berichtjes op bokt te lezen (vooral paarden die te koop staan Haha! , informatie over maneges etc ) en ik volg ook wat verhalen. Maar als ik wil reageren staat er dat ik eerst zoveel berichtjes moet plaatsen in het paardengedeelte. Maar ik heb niet zo'n zin om onzinberichtjes te plaatsen. Verder schaam ik mij een beetje voor mijn naam die ik in een opwelling heb aangemaakt en die ik helaas niet meer kan veranderen!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:18

Apple schreef:
Best kans dat er gebruikers dus tussen zitten die op een ander forum een vaste naam hebben en het niet geweldig zouden vinden als die naam ook op dit forum gebruikt zou worden Lachen. Vooral als die naam verwarring zou kunnen veroorzaken bij de gebruikers op de diverse fora.

Of dat er een naam bezet is die een andere nieuwe bokker graag wilt gebruiken, die bezet is en niet gebruikt wordt..

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:19

Sammie, het gaat ook niet zozeer om 'patenten' en 'merken' maar meer om dat als er een willekeurige Apple op een willekeurig paardenforum vanalles gaat zitten posten dan komt bij mij terecht. En dan ontstaat er verwarring omdat mensen denken dat ik dat ben.

Hetzelfde bij andere "bekende bokkers".

Dus vanuit dat standpunt bekeken helemaal niet zo raar Lachen.

Siria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:23

wat betreft mensen die alln lezen en niets plaatsen, die zouden toch ook voor een keer 1 berichtje kunnen plaatsen, is niet zo veel moeite Knipoog

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:24

Maar goed, dat zal een minderheid zijn en valt eigenlijk buiten deze discussie.

Het is alleen 1 van de redenen waarom iemand een 0 account kan hebben Lachen

Siria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:27

ja is waarschijnlijk wel zo, maar zijn al die mensen met o berichten dan eigenlijk wel zo n probleem?

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 21:29

abcdefghi schreef:
. Verder schaam ik mij een beetje voor mijn naam die ik in een opwelling heb aangemaakt en die ik helaas niet meer kan veranderen!

Jawel hoor dat kan Ja Maar dan slechts 1 keer Haha!

@ apple. Dat men er vanuit gaat dat iemand dezelfde persoon is op een ander forum is per definitie al fout! Internet is anoniem. Elk gek kan zo achter je gegevens komen, als je je zelf zo kwestbaar openstelt dan maak je dat een ander alleen maar erger. Maar idd dat kan een reden zijn om 0-account te hebben en om dan een naam te registreren (en als ze die via hun e-mail hebben geactiveerd hoeven ze zich ook geen zorgen te maken Haha! Haha! )

Melis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 21:30

waar gaat dit over? Ik snap niet dat dit uberhaupt een onderwerp is. En dan zijn er mensen die een account hebben maar niet gebruiken, so what? Idd, tijd teveel.... Niet banketstaaf bedoeld hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 22:04

Sammie schreef:
@ apple. Dat men er vanuit gaat dat iemand dezelfde persoon is op een ander forum is per definitie al fout! Internet is anoniem.

Niet altijd is een naam zo anoniem en onbekend. Ik heb een forum gemaakt en je wilt niet weten hoeveel mensen zich afvroegen of DE Apple daar gepost had toen een willekeurige gebruiker die naam koos.
Op zo'n moment kan het beschermen van je naam veel onzekerheid wegnemen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 22:07

Weg met niet geactiveerde accounts.

Btw, ik zou nooit op een ander forum gaan registeren omdat mijn "naam" behouden moet worden Haha!
(als ik google op "MoonChloe" kom ik echt alleen topics van bokt tegen. Niks anders Tong uitsteken )

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-06 22:51

Marreke schreef:
Niet altijd is een naam zo anoniem en onbekend. Ik heb een forum gemaakt en je wilt niet weten hoeveel mensen zich afvroegen of DE Apple daar gepost had toen een willekeurige gebruiker die naam koos.
Op zo'n moment kan het beschermen van je naam veel onzekerheid wegnemen.

Je maakt het zo anoniem en onbekend als je zelf wilt. Ervan uit gaan dat Pietje ook Pietje is is al fout en wat maakt het uit als iemand anders zich als Pietje registeert. Wat voor onzekerheid neem je dan weg? En over hoeveel gebruikers hebben we het dan. Hooguit 10 stuks. Houden we alsnog 16743 gebruikers over met 0 berichten. En nogmaals ik heb het over gebruikers die zich hebben aangemeld, maar nooit hun account hebben geactiveerd. Dat zijn verschillende dingen.

Melis schreef:
Niet banketstaaf bedoeld hoor.

Zeg het dan ook niet Clown
Wat maakt het uit? Veel, extra (nutteloze) ruimte voor het databeest + naambeperking voor iemand die zich wilt registeren.

Het is al eens eerder gedaan, ik was benieuwd of het nu ook kon. Vorige keer gingen er iets van 2000 accounts de prullebak in.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-06 22:58

Van mij mogen ze ook opgeruimd worden.
Misschien zijn er inderdaad mensen die zich registreren om 'hun' naam vast te zetten, maar persoonlijk vind ik dat nogal raar. Als je je niet interesseert in dit forum en alleen maar je naam veilig wilt stellen vind ik het nergens voor nodig om die accounts te blijven bewaren.
Daarnaast is het toch ook ónmogelijk om je werkelijk óveral op internet te gaan registreren, alleen maar omdat jij vindt dat je recht hebt op die naam? Er kan altijd al iemand geweest zijn die je voor is geweest...