Kan er geen apart subforum komen over sex en relaties, die je kunt uitvinken als je hem niet wil zien in je forumindex? Ik, en met mijj vast nog meer bokkers, word een beetje simpel van al die spermaslik, standjes, triootjes en hetisuitmetmnvriendjetopics. Ik kom op bokt voor paardendiscussies, niet voor dit soort topics. En het lijkt tegenwoordig of elke zichzelf respecterende (???) bokker, tussen de 12 en de 18, met hier en daar uitschieters, alles open en bloot op dit forum wil zetten.....
Ik ben direct voor. Ik zit ook niet te wachten op dat soort topics en erger me er groen en geel aan Apart forum dat weg te klikken is vind ik een heel erg goed idee
Ja, dat soort ellende op een openbaar forum waar bokkertjes van alle leeftijden komen, willen we nou juist kwijt. Zo jij het nodig vinden dat jouw dochter van 8 alle sexuele uitspattingen van diverse bokkers zo zou kunnen lezen?
Omdat je het dan onzichtbar kunt maken voor kinderen, en voor mensen die geen zin hebben in dat soort topics op een paardenforum. Ik heb liever dat ze naar www.sexenrelaties.nl gaan, maar dat zal er wel niet inzitten helaas.....
viewtopic.php?f=2&t=654119&hilit= Dit soort topics mogen van mij dus echt op een apart forum dat je weg kan klikken zodat het niet je forumlijst en niet bij de actieve topics staat. Ik hoef het echt niet op m'n scherm te hebben
Vind het inderdaad behoorlijk vreemd dat alles maar online gegooid wordt. Overigens ook over verkrachtingen, familieruzies etc. Alles staat gewoon op internet (en goed te vinden via google, bokt staat vaak bovenaan) Ik kan me niet voorstellen dat ik dat online zou willen maar dat is hun keuze en ik vind dat daar een plek voor moet zijn op bokt. Die mensen zoeken steun en medeleven in zware tijden, en voelen zich hier thuis. Daarom doen ze dat hier en niet op een "vreemd" forum zoals sexenrelaties.nl
Overigens is bokt vanaf 13 jaar dus kinderen van 8 horen hier uberhaupt niet
De twee topics die genoemd worden staan nu op slot, dat is niet de bedoeling op LZP. Alle vragen en discussies die te maken hebben met de 'lekkere' kant van sex kunnen in het sex topic in de huiskamer besproken worden. Om er een apart forum van te maken vind ik wat ver gaan, maar we (mods) gaan dit topic iig volgen.
Je kunt je aanmelden en moet aangeven wat je leeftijd is, en als je onder een bepaalde leeftijd bent, of je ouders er mee instemmen. Maar wie controleerd dat ? Ik zie helaas te vaak 10 en 11 jarigen langskomen op de paardentopics om te geloven dat de informatie altijd wordt ingevuld...
een 8 jarige is hier onder toezicht van de ouders, die kunnen dan toch selectief zijn in de topics die ze samen openen? Sorry maar om nou rekening te gaan houden met het feit dat hier kinderen rondlopen... oke laatmaar dit is een andere discussie. Vind dat een apart forum met restricties weer op betutteling gaat lijken. De HKtopics zijn al uit je active topics dus er staat al veel meer paardgerelateerd in nu, what's next alle advertenties uit de Active topics? alleen informatief in active topics? Als ik een advertentie voor kleren maatje 36 zie klik ik die ook niet aan want die is niet interessant voor mij.
Als laatste denk ik dat een apart forum jĂșist interessant is voor kinderen die er niet in mogen kijken en ook alleen maar meer topics oplevert.
een 8 jarige is hier onder toezicht van de ouders,
Correctie: die behoren onder toezicht van de ouders te staan...maar als dat echt altijd zo is, vraag ik me af waarom de overheid er middelen aan spendeert om een aparte campagne te starten dat ouders hun kinderen toch onder controle te houden als ze achter de computer kruipen, en ze niet ongevraagd allerlei chatsites opduiken....
Maar kinderen en internet is (deels) een andere discussie. Het gaat erom dat niet iedereen zin heeft in al die topics over sex, en relaties. Het blijft per slot van rekening een paardenforum......
Een apart subforum is eigenlijk best handig, of gewoon een grote rode knipperende kop boven de topictitel "pas op, sex en relatie-gerelateerd topic", aangezien de de titels over het algemeen vrij vaag zijn. Dat scheelt mij weer het openen van die topics en de nodige plaatsvervangende schaamte als ik het verhaal lees.
De tijd dat ik 8 was ligt idd al en behoorlijke tijd achter me en ik zit gewoon niet op dat soort topics in mijn lijst te wachten Zal ongetwijfeld aan mijn genen liggen, ruim 500 jaar Veluwsche invloed
In mijn ogen is bokt een paardenforum. Je deelt liefde en leed (en alle andere zaken) rondom paarden. Dat je daarbij een stuk vriendschap opbouwt en naast de paarden ook een leuk verhaal kan vertellen, oke. Maar de details van sex hoort in mijn ogen dus niet op bokt. Ik zou voorstellen dat als dit soort topics komen ze dan worden verwezen naar sites waar ze hun ei ook kwijt kunnen zodat Bokt gewoon daarvoor is waarvoor het bedoelt is (dacht ik althans) een forum voor paarden liefhebbers.
ik ben absoluut voor, een al dat gedoe van mensen die hun relatie bijna op de klippen hebben liggen mag er ook bij, want dat interreseert mij ook vrij weinig. ik snap uberhaupt al niet waarom mensen die informatie op het internet willen zetten.