of ben ik de enige die zich daaraan erger

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Gewoon: vol = vol....
Ik denk dat dat al heel veel zou schelen. Hoewel je dan het risico loopt dat ze het elders gaan starten...
Hmmm, blijft moeilijk.
Cassidy schreef:Ikke dit niet snappuhBestaande topics die de limiet van 500 pagina's hebben bereikt kunnen ten allen tijde een nieuwe aanmaken, maar nieuwe topics kunnen pas als er bijvoorbeeld een maand niet meer op een bepaald topic is gereageerd en deze dan automatisch gesloten wordt.
geluksvogel schreef:ik vind het eigenlijk een beetje onzin. jááá ik ben lid van al die topics van pirates en ik moet zeggen dat het er erg gezellig is! ik heb er veel vrienden en dat vind ik belangrijk!
mensen die de topics van pirates niet kennen, komen er ook niet. ik kom toch ook niet in topics over shetlanders of fjordenbokkers?! ik erger me er niet aan, ieder zijn eigen clubje!
ik snap dat het voor sommige mensen niet leuk is om 5 topics over pirates te hebben maar wij ( alle bokkers die daarin zitten) hebben er het erg gezellig en zitten nou niet echt te wachten op een slotje![]()
bokt is een paardenforum maar er is natuurlijk meer op de wereld dan paarden en daarom is het leuk om ook andere topics te hebben over andere onderwerpen die mensen aanspreken.
ik vind het dus een beetje onzin om topics te sluiten. maak je niet druk en geniet van bokt zoals hij is
BartVB schreef:De huiskamer bedoel je? Dat percentage is helaas erg hoogAls je suggesties hebt om dat omlaag te krijgen, graag
russel schreef:Ik ben geen hk poster, wordt ook veel nonsense in gepost, de moeite niet het lezen waard. Bokt is hkforum aan het worden, kijk je naar de laatste berichten, zijn het 9 van de 10 hkposten. Kliekjes die met elkaar zitten te hkposten over niks, werkelijk over niks. Vind er geen bal aan. Ook een reden dat ik vind dat bokt er niet leuker op wordt.