halt toe toepen aan de wildgroei van HK topics

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

halt toe toepen aan de wildgroei van HK topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 21:52

MENNNNN tegenwoordig wordt voor elke scheet een huiskamertopic geopend. Kunnen er niet wat richtlijnen komen........ er zijn geloof ik maar 6 hk topics over die piraat bijvoorbeeld.

of ben ik de enige die zich daaraan erger Koe

Echwel

Re: halt toe toepen aan de wildgroei van HK topics

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:17

Dit had je dus in de HK moeten plaatsen Haha! Haha! Haha!

Zou je veel meer reacties krijgen...

Maar ik spit eerlijk gezegd nooit het hele huiskamer topic door, ga via mijn berichten naar het topic waar ik kom.
Dus veel meer zie ik niet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 22:19

ik bok altijd door op bekijk eigen berichten te klikken en vervolgens door op bekijk nieuwe berichten te klikken......... en dan heb je dus ongeveer 80% HK topics Haha! Haha!

gekmakend Haha! Haha!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:20

Ach, HK topics die geen publiek trekken stoppen vanzelf weer Lachen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:35

De meeste mensen lukt het meestal wel om hun vaste huiskamertopic te vinden Haha!

Volgens mij ergeren de meeste mensen zich eraan dat ze in "Bekijk nieuwe berichten" alleen maar huiskamertopics tegenkomen, vandaar dat er al een balletje over opgeworpen is om die niet in die lijst te tonen http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=25&t=635694

Technisch moet het kunnen, want op de beginpagina van bokt staan ze ook niet tussen de laatste 20 berichten.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 22:36

Dat is precies wat ik bedoel Haha! Haha!

als ik op bekijk nieuwe berichten klik........ wil ik graag de intressante dingen lezen........ geen pimp your shet nummer 5 Haha! Haha!

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:38

Eens met KiWiKo en dat andere topic. Haha!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 22:38

Nah, die "pimp your shet"-topics zou ik dus echt niet kunnen missen Bloos Haha!

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 23:18

Ik kom dus daardoor NOOIT op HK.
Blugh. Nagelbijten / Gniffelen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 01:48

Ik vind het nu ook een beetje de overhand nemen...zou weleens interessant zijn om te zien welk percentage van bokt wordt ingenomen door het Kippenhok?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:06

De huiskamer bedoel je? Dat percentage is helaas erg hoog Scheve mond Als je suggesties hebt om dat omlaag te krijgen, graag Lachen

Aanpassingen voor 'nieuwe berichten' en 'mijn berichten' zitten er aan te komen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:17

Ik denk dat je daar een heleboel mensen heel blij mee maakt.

En ik heb wel een suggestie....als je het aantal open topics op de huiskamer nu eens beperkte? Bestaande topics die de limiet van 500 pagina's hebben bereikt kunnen ten allen tijde een nieuwe aanmaken, maar nieuwe topics kunnen pas als er bijvoorbeeld een maand niet meer op een bepaald topic is gereageerd en deze dan automatisch gesloten wordt. Gewoon: vol = vol....
Ik denk dat dat al heel veel zou schelen. Hoewel je dan het risico loopt dat ze het elders gaan starten...

Hmmm, blijft moeilijk.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 11:03

Cassidy schreef:
Gewoon: vol = vol....
Ik denk dat dat al heel veel zou schelen. Hoewel je dan het risico loopt dat ze het elders gaan starten...
Hmmm, blijft moeilijk.

Ik vind dat je wel met een goed idee komt. Als topics elders gestart worden, gewoon streng modden (en ja, ik weet dat dat veel werk ik). En het natuurlijk goed aankondigen en duidelijk in de regels zetten.
Dat bestaande volle topics altijd een nieuwe moeten kunnen openen vind ik wel een must!

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 13:02

Kijk ik vind de HK nu helemaal een beetje dubbelop, omdat je bij de bijv. subforums ook al HK topics mag hebben. Ik erger me er ook rot aan hoor, daarom bekijk ik de 'bekijk nieuwe berichten' functie ook maar niet meer.
Ik vind wel dat HK topics gestimuleerd worden, nu ze ook nog in de subforums mogen, maargoed.

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:49

Ik heb het idee dat Bokkers tegenwoord alleen nog maar reageren op de huiskamers. De overige topics worden steeds minder gereageerd. Het draait steeds meer allemaal om de huiskamer. erg jammer!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 16:58

Kom bijna ook nooit in HK.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 18:10

Cassidy schreef:
Bestaande topics die de limiet van 500 pagina's hebben bereikt kunnen ten allen tijde een nieuwe aanmaken, maar nieuwe topics kunnen pas als er bijvoorbeeld een maand niet meer op een bepaald topic is gereageerd en deze dan automatisch gesloten wordt.
Ikke dit niet snappuh Blond (bb)

Ik snap heel dat gedoe met de HK niet. Gaat veelste snel, meest onzinne reacties die daar staan in dito topic. Ik zit alleen in taalblooperstopic

6 topic's over Jack Sparrow, Orlando Bloom en PToC is imo ook onzinnig, maar lijkt mij juist in HK niet te overzien.

Jasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 18:28

Bokt is een paardenforum, dus ik zou zeggen: alleen paardgerelateerde topics in de huiskamer. Er lopen daar een aantal (boomloos, kraamstal e.d). Laat die lekker doorlopen en alle "leutergedoe" (excusez le mot) eruit.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 18:57

wat is nu het grote probleem? Dat er te veel HK toppics zijn, toch?

Ik denk niet dat er te veel toppic's zijn in HK, want het zijn toch een soort clubjes die in een toppic zitten. Om nu tegen één van de piraat toppics (ken ik niet overigens) te zeggen: jij mag blijven, maar de rest gaat op slot. Is ook niet handig, want dat clubje is al een groepje en daar kan de rest niet echt snel bij. Voor de rest denk ik dat de mensen die in een HK toppic meelopen dat toppic toch zoeken via eigen berichten.
Dat het misschien beter is voor de server zou ik snappen, maar waarom zou je je er verder aan ergeren?

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:14

ik vind het eigenlijk een beetje onzin. jááá ik ben lid van al die topics van pirates en ik moet zeggen dat het er erg gezellig is! ik heb er veel vrienden en dat vind ik belangrijk!

mensen die de topics van pirates niet kennen, komen er ook niet. ik kom toch ook niet in topics over shetlanders of fjordenbokkers?! ik erger me er niet aan, ieder zijn eigen clubje!

ik snap dat het voor sommige mensen niet leuk is om 5 topics over pirates te hebben maar wij ( alle bokkers die daarin zitten) hebben er het erg gezellig en zitten nou niet echt te wachten op een slotje Knipoog

bokt is een paardenforum maar er is natuurlijk meer op de wereld dan paarden en daarom is het leuk om ook andere topics te hebben over andere onderwerpen die mensen aanspreken.

ik vind het dus een beetje onzin om topics te sluiten. maak je niet druk en geniet van bokt zoals hij is Lachen

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 19:36

geluksvogel schreef:
ik vind het eigenlijk een beetje onzin. jááá ik ben lid van al die topics van pirates en ik moet zeggen dat het er erg gezellig is! ik heb er veel vrienden en dat vind ik belangrijk!

mensen die de topics van pirates niet kennen, komen er ook niet. ik kom toch ook niet in topics over shetlanders of fjordenbokkers?! ik erger me er niet aan, ieder zijn eigen clubje!

ik snap dat het voor sommige mensen niet leuk is om 5 topics over pirates te hebben maar wij ( alle bokkers die daarin zitten) hebben er het erg gezellig en zitten nou niet echt te wachten op een slotje Knipoog

bokt is een paardenforum maar er is natuurlijk meer op de wereld dan paarden en daarom is het leuk om ook andere topics te hebben over andere onderwerpen die mensen aanspreken.

ik vind het dus een beetje onzin om topics te sluiten. maak je niet druk en geniet van bokt zoals hij is Lachen

Precies, hier ben ik het voor de volle 100% mee eens! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:40

BartVB schreef:
De huiskamer bedoel je? Dat percentage is helaas erg hoog Scheve mond Als je suggesties hebt om dat omlaag te krijgen, graag Lachen

Ben ik even blij dat ik niet de enige ben die zich daar aan stoort. Ik ben van mening dat al die HK topics veel mensen aantrekken die eigenlijk niets over paarden willen posten. Ik vind Bokt echt vervlakt in de afgelopen jaren en dat vindik jammer.

Misschien is het een idee om een heel nieuw forum op te richten met al die onzinnige niet paarden gerelateerde onderwerpen. Dan kun je je op Bokt beperkten tot enkel de paarden gerelateerde onderwerpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 20:51

Ik ben geen hk poster, wordt ook veel nonsense in gepost, de moeite niet het lezen waard. Bokt is hkforum aan het worden, kijk je naar de laatste berichten, zijn het 9 van de 10 hkposten. Kliekjes die met elkaar zitten te hkposten over niks, werkelijk over niks. Vind er geen bal aan. Ook een reden dat ik vind dat bokt er niet leuker op wordt.

geluksvogel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:10

russel schreef:
Ik ben geen hk poster, wordt ook veel nonsense in gepost, de moeite niet het lezen waard. Bokt is hkforum aan het worden, kijk je naar de laatste berichten, zijn het 9 van de 10 hkposten. Kliekjes die met elkaar zitten te hkposten over niks, werkelijk over niks. Vind er geen bal aan. Ook een reden dat ik vind dat bokt er niet leuker op wordt.

er zijn ook mensen die naast paarden ook nog andere intresses hebben, en daar met mensen over willen praten. daar is bokt ook geschikt voor en ik denk dat een heel nieuw forum echt te veel van het goede is. ik post veel idd in de huiskamer omdat ik daar mijn vrienden heb! in mijn situatie ( lang verhaal, geen uitleg) zijn vrienden belangrijk voor me en die heb ik hier thuis niet en op bokt wel. als ik thuiskom kan ik lekker met mijn vrienden kletsen over paarden en/of andere onderwerpen. dat is ook belangrijk, bij bokt kan je je 'ei' kwijt om het maar zo te zeggen.

er zijn ook andere topics voor wedstrijdruiters en rassen. daar wordt ook niet altijd over dat onderwerp gekletst Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 21:35

ben het met je eens geluksvogel. En tussen het gebladiebla door worden vriendschappen gemaakt en tips en ervaringen uitgedeeld op vele gebieden. Ook op paarden gebied. Begrijp de irritatie niet zo, je kan toch gewoon naar dat subforum gaan wat je aanspreekt en de HK links laten liggen?