Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ddees schreef:Ik wacht nog even af, maar ik vind het gewoon rot dat ik geen contact met haar kan krijgen. Ik zie dat ze mijn pm gelezen heeft, want dan staat het bericht niet meer in sendbox maar in verzonden. Het is dan toch maar een kleine moeite om even een berichtje terug te sturen.
Maar ik wacht nog eventjes af, kijken wat er nog gebeurd.
Siempie schreef:Zowat alle problemen die er zijn geweest met de verkoop tussen bokkers zijn opgelost. Die bokkers die uiteindelijk de overeenkomst niet nakwamen, (ook niet na tussenkomst van een moderator) zijn uiteindelijk geband. In die zijn is er al dus sprake van een zwarte lijst. Diegene die vaker hun afspraken niet nakomen, worden er door ons op aangesproken en krijgen dan een EA verbod (bijvoorbeeld).
Dani001 schreef:Siempie schreef:Zowat alle problemen die er zijn geweest met de verkoop tussen bokkers zijn opgelost. Die bokkers die uiteindelijk de overeenkomst niet nakwamen, (ook niet na tussenkomst van een moderator) zijn uiteindelijk geband. In die zijn is er al dus sprake van een zwarte lijst. Diegene die vaker hun afspraken niet nakomen, worden er door ons op aangesproken en krijgen dan een EA verbod (bijvoorbeeld).
Een stomme vraag mss, maar wat ben je er mee als die betreffende persoon (gaat nu ff in het algemeen, niet enkel dit geval he), geband wordt ? Je geld ben je toch kwijt nee ? Of hoe zit dat dan ?
Narco schreef:Dat kan alleen als je een automatische incasso doet.Kun je die overmaking bij de bank niet ongedaan maken? Mij staat zoiets bij dat dat kan! Informeer eens bij je bank!