Het zal vast wel bij FZ zijn gemeld, maar ik kan het zo 1 2 3 niet vinden: mijn onderschrift is totaal weggevallen. Enkele dagen geleden was het gewoon nog te zien.
Instellingen zijn nagekeken, daar ligt het niet aan.
Dat was me inderdaad opgevallen bij jou! Het Temknopje stond zo gek hoog in jouw berichten, en er stond ook geen zwarte streep onderaan (waar normaal het onderschrift onder begint).
met quotes is omdat er geen quotes in horen te zitten, maar 3 regels tekst, en de smiley's maken het er ook niet beter op
ik zie je onderschrif gewoon hoor!
"Voeg een handtekening toe. (Handtekeningen kunnen worden aangepast via het UCP)" Heb je dit niet toevallig aangelikt? bij postreplay. Dan gaat je onderschrift uit.
oh sorry mijn fout, ik dacht dat je bedoelde in dit topic, verkeerd gelezen nee daar zie ik hem niet! raar? weten de moddies dit? want ik zag laatst ook iemand die zat ermee dat d'r onderschrift weg was
Jou onderschrift is inderdaad helemaal weg in die topics vreemd.. ik bedoelde trouwens het onder schrift van suus_ zegmaar, dat ie voor de helft weg is...
Hmm, nu wordt het inderdaad raar. Ik zal het tegen Bart zeggen. Het lijkt wel aan het forum te liggen waarop je post: ITP, HAW, PP en EA CO, daar wordt je onderschrift autmatisch uitgezet.