hallo allemaal,
ja moeders ook ik ben wel voorzichtiger geworden, maar ik blijf toch ondanks dat de angst er bij mijn man flink in zit, toch nog wel flink lef houden. dat zit er bij mij al van jongs af aan in, en dat gaat er niet helemaal maar uit. maar voorzichtiger ben ik zeker wel geworden.
tja, en de droom hoop ik toch wel eerdaags waar te maken. ik heb het er vaak over met mijn man...en hij ziet nu ook dat mijn dochtertje al aardig gek begint te worden van paarden. en dat vind hij toch ook wel erg leuk. maar voorlopig hou ik het nog wel even bij mijn lieve romy, of er moet iets liefs op mijn pad komen.
romy is een lieve merrie, die toch ook wel wat ondeugend is, maar toch heel graag voor je wilt werken. het is een schat van een beestje..en ik ben helemaal gek op haar. ik doe haar 2 dagen in de week, maar als ik wil ook meer. en als zijn baasje op vakantie is (zoals de afegelopen 2 weken) dan doe ik haar volledig.
ik hoop snel te kunnen ondervinden hoe ik romy op de site moet zetten, want ik wil haar graag aan jullie showen. dus als jullie tips hebben, hoe het moet dan hoor ik het graag.
ik zit me net te bedenke dat ik het alvast kan proberen, maar ik weet dus niet of het lukt..maar hier komen ze (als het lukt dus)

als het dus niet is gelukt, hoop ik graag op hulp!
groetjes Yessie