Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjoert schreef:Maarrrr als het niet in de titel staat, heb je "misschien" minder kijkers (tenminste.. ik denk dat ze het daarom in de titel zetten)
Ik zet dergelijke info niet meer in de titel. Men moet de gok maar gewoon nemen bij het openen van mijn topics.
Ibbel schreef:Ik denk dat de mensen die de foto's plaatsen gewoon niet kritisch naar hun eigen werk kijken. Alles is mooi, al is de foto te donker, onscherp, met de staart eraf, het hoofd van de ruiter ontbrekend - het gaat immers om het paard wat erop staat...
Liefde maakt blind en het paard is nu eenmaal de liefste, mooiste, talentvolste knol van heel bokt.
Veel mensen zíjn ook niet gewoon kritisch mbt hun foto's, omdat fotograferen niet hun specifieke hobby is. Men wil het paard laten zien, daar heb je nu eenmaal een fototoestel voor nodig, en dat je met zo'n toestel ook veel creatievere dingen kunt doen is niet belangrijk, het gaat om het paard. Dat je op een slechte foto veel minder goed het paard of de rijkunst kunt beoordelen, dat kwartje valt niet. Bovendien, als ik een oude slechte foto van mijn al 20 jaar geleden overleden Fjord bekijk, waar nog geen manenkam op te herkennen is, dan 'zie' ik dat wel, omdat ik het paard in levende lijve heb gekend.
Kortom, de plaatser heeft meestal gewoon een ander, gekleurd, beeld van de foto's dan de kijker.
This_is_me schreef:Marjoo ik ben het helemaal met je eens!!! Maar ik sluit mij ook bij Sjoert aan.. Iemand die de tijd heeft genomen om foto's te maken is een shoot! Dat de kwaliteit wat minder is voor die persoon niet van belang.
Frozenstar schreef:Dus jij vind, als ik een foto van mijn Bapao broodje maak. Is het een fotoshoot van mijn bapao broodje?
Ik vind het gewoon; een foto van mijn bapao broodje.
Tellie schreef:HAHAHAHAHA.Sorry.
Ik ben het er mee eens.
Bij een fotoshoot verwacht ik goede wat meer professionele fotos.
Lest schreef:Ik dacht al dat ik de enige was die me hier aan ergerde :d. Ik verwacht ook bij het zien van Fotoshoot een professionele fotoshoot. Helaas wordt ik vaak teleurgesteld. Ook neem ik het inmiddels al met een korreltje zout als er in de titel staat: Stoere hengst of Super mooi foto's!.
Maar zoals Ibbel al zei, vaak vind je je eigen foto's geweldig gewoon omdat je eigen paard erop staat.
This_is_me schreef:En iemand met OOG voor het opject!!! Want dat word ook nog wel eens vergeten!!! Niet alleen betalen en een goede camera is genoeg!!
Paula schreef:Ik snap je ergenis hélemaal, erger me er zelf ook kapot aan. Of er staat zelfs al in de topic titel; ''mooie foto's'' en dan zijn het ook foto's van kwaliteit ver onder 0.. zó jammer... zo mis je zo gauw de echte mooie kiekjes..