kan iemand me uitleggen waneer je wat moet gebruiken?
met dat oftopic, spam enz...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quote schreef:Ik zet er altijd even bij wat of hoe.
Bijvoorbeeld; 'msntaal' of 'AM --> JH.'
Lijkt me wat duidelijker voor de moddies.
Tem-schermpje schreef:En dan geef ik kort aan waarom ik tem.Other >> The reported post does not fit into any other category, please use the descrition field
Ier_ schreef:Ik zet er bijna nooit bij waarom ik TEM.Is naar idee vrijwel altijd wel duidelijk bij het topic dat ik TEM dat ik het onnodig vind om een bericht erbij te zetten.
Doe het af en toe, een bericht erbij plaatsen.
superhaffies schreef:ja, dat doe ik dus ook... kan er even een moddie reageren? wat nou de bedoeling is?
FAQ schreef:Het beheer stelt het op prijs als je erbij vermeldt wat er volgens jou aan de hand is en wat je eraan gedaan wilt zien.
superhaffies schreef:Ier_ schreef:Ik zet er bijna nooit bij waarom ik TEM.Is naar idee vrijwel altijd wel duidelijk bij het topic dat ik TEM dat ik het onnodig vind om een bericht erbij te zetten.
Doe het af en toe, een bericht erbij plaatsen.
ja, dat doe ik dus ook... kan er even een moddie reageren? wat nou de bedoeling is?
KiWiKo schreef:ik vind het wel fijn om feedback te hebben, al is het alleen maar dat ze er mee bezig zijn........... het heeft mij in het verleden wel eens een OW opgeleverd ......... omdat ik dacht dat hun er niet mee bezig waren