Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:1 OW is GEEN ban. Na 6 maanden vervalt-ie. Zo onredelijk is dat toch niet?
Tieneke schreef:Toch zou ik het logischer vinden dat mensen voor opmerkingen die op verschillende manieren opgevat kunnen, aanvallend of niet aanvallend, eerst vb. een UN krijgen, een kleinere waarschuwing dan een OW, zodat ze snel een kans krijgen om zich aan te passen,
russel schreef:Ja het kan anders, het kinderachtige imago eraf halen en niet meteen geroepen voelen om met die stok te slaan. Effe zuigen bij bepaalde types, grote broer er bij halen en nanananana. Dát moet er af en dat is het beleid momenteel. Laat sommige types het zelf maar eens uitzoeken, kunnen ze best. Het momentele beleid trekt juist mensen aan die zich op die manier gaan profileren. Zoals ik al eerder gezegd heb, negatief gedrag trekt negatief gedrag aan.
Quellian schreef:russel schreef:Ja het kan anders, het kinderachtige imago eraf halen en niet meteen geroepen voelen om met die stok te slaan. Effe zuigen bij bepaalde types, grote broer er bij halen en nanananana. Dát moet er af en dat is het beleid momenteel. Laat sommige types het zelf maar eens uitzoeken, kunnen ze best. Het momentele beleid trekt juist mensen aan die zich op die manier gaan profileren. Zoals ik al eerder gezegd heb, negatief gedrag trekt negatief gedrag aan.
Ja, dit ben ik helemaal met je eens.
Soms zit je in een dikke discussie (waarin het niet altijd even netjes gaat), maar daar kom je -vaak- uiteindelijk zelf/samen wel uit. Een OW of ban volgt dan altijd pas als de boel al gesust is.
Citaat:Soms zit je in een dikke discussie (waarin het niet altijd even netjes gaat), maar daar kom je -vaak- uiteindelijk zelf/samen wel uit.
BartVB schreef:Bemiddelaars zijn overigens bedoeld als een laatste redmiddel. Het idee is dat je er eerst met de moderator(s) zelf uit komt. Als dat echt niet lukt dan zijn er de bemiddelaars.