Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:De meesten zijn het stilaan zat, hoe het nu gaat. Velen reageren ook echt stom, maar we moeten leren om dan ons erbij neer te leggen dat niet iedereen even intelligent is en dat sommigen gewoon WILLEN treiteren.
ja_nee schreef:Tuurlijk is de sfeer niet altijd top, maar het ligt aan jou om je er iets van aan te trekken of niet. Ene oor in en het andere weer uit
Maar ach, dat blijf je toch op zo'n forum houden. Vaak genoeg zal het goed bedoeld zijn maar komt het wat minder 'positief' over. Dat blijf je houden als je elkaars gezicht niet kunt zien
loveblacky schreef:ja_nee schreef:Tuurlijk is de sfeer niet altijd top, maar het ligt aan jou om je er iets van aan te trekken of niet. Ene oor in en het andere weer uit
Maar ach, dat blijf je toch op zo'n forum houden. Vaak genoeg zal het goed bedoeld zijn maar komt het wat minder 'positief' over. Dat blijf je houden als je elkaars gezicht niet kunt zien
ja klopt.
maar éne oor in andere weer uit is best wel iets waar je door internet aan moet gaan wennen terwijl dat tegen de natuur ingaat (vind ik)..
ik bedoel moeten we dan allemaal maar een hart van steen krijgen (ofzo weet ff niet hoe je het anders verwoord).
dat vind ik wel het gevaar van internet (of raak ik nu offtopic)