Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jeroentje schreef:Ik ben TEGEN... Alles wat je ziet, hoort, aanraakt of ruikt is ORANJE... Pff... Oranje vond ik zo'n leuke kleuer maar dat ()$^%*($& WeeKaa (W. K. U. T.) maakt het er niet beter op...
Tegen dus
lies schreef:Deze discussie hebben we 2 jaar geleden ook al eens gevoerd.
lies schreef:Deze discussie hebben we 2 jaar geleden ook al eens gevoerd. Het antwoord zal echt nee zijn en blijven denk ik, omdat Bart een hekel aan voetbal heeft. Dat ie ook niets met paarden heeft, maar wel het grootste paardenforum van de Benelux bezit, doet daar niets aan af
BartVB in 2004 schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeee, geen Oranje meuk op Bokt. Bweeeeh. Bart heeft echt een takke hekel aan voetbal. Of ja, het boeit me vooral echt heeeeeeeelemaal niets. Echt geen idee wat dat EK nou eigenlijk is en wat 'ze' wanneer en waarom moeten doen. Kan me daar echt niet druk om maken. Wordt wel helemaal gestoord van de oranjevla, koekjes, abonnementen, krantenedities, specials, TV programma's en verzin het maar of het is er wel in een oranje uitvoering. Brrrrrrrrrrrr Ik hoop echt dat ze er heel snel uit liggen zodat die EK gekte wat binnen proporties blijft. Ik ga het liefst ff op vakantie als ze winnen