Ik ben Linda kom uit Oostermeer in Friesland en wil mezelf en mijn paardjes effe aan jullie voorstellen....foto's komen later..m'n camera is namelijk stuk

Ik heb een appaloosa hengst van 2 jaar hij heet Jeffrey is helemaal bruin panterbont..hij is nu ongeveer 1.50m...we verwachten dat hij uiteindelijk circa 1.58m wordt en hij is echt ontzettend lief....ik ben van plan om hem western te beleren...ik zoek alleen nog een zadel voor hem...liefst een zandkleur..dus als er iemand is die er eentje weet of te koop heeft...kom maar op!!(foto's etc.)
Verder heb ik nog een jaarling merrie...een gitzwarte kwpn/trakhener zonder aftekeningen...zij heet Walina...is puur dressuur gefokt...dus dat ben ik dan later ook van plan om te doen met haar...zij is nu al vrij groot circa 1.45m(is van 1 juni 2005...)maar dat komt vast omdat haar vader nogal groot was!!(1.68/1.70m)de ouders daarvan waren nog weer groter...kan natuurlijk een generatie over slaan!!
En dan hebben we nog onze lieve Polly(Polleke zeggen we meestal) hij is een shetlander hengstje van 7jaar oud is een vosje en daar zijn we pas mee begonnen voor de kar te beleren...gaat tot nu toe erg goed!!
Verder hebben we nog 2 honden een papegaai en 4 tamme ratjes....ik weet het de laatste hebben vele mensen een afkeer van,ik zelf was in het begin er ook niet zo op gesteld..maar m'n vriend wou er een....en ik ben er nu aardig aan gewend!!
Zijn toch veel minder eng dan de meeste denken hoor!!
Zo een hele waslijst over mij en de beestenboel.....ik denk dat ik het hier eerst maar effe bij laat

Groetjes!!!