Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
This_is_me schreef:Mee lezen in een topic vind ik helemaal niet erg. Ik doe dat wel vaker. Zeker als ik met bepaalde vragen zit. Het word soms al voor mij beantwoord zodat ik zelf geen topic meer hoef te openen.
Ja dat doe ik zelf ook, dat is ook niet mijn discussiepunt (miss zeg ik het een beetje scheef). Meelezen vind ik totaal geen probleem, soms kunnen mensen zelfs een nuttige toevoeging geven aan het topic
Wat ik wel vervelend vind is dat er mensen zijn die zich dan idd ergens mee komen bemoeien die in dat topic niets te zoeken hebben. Als ze dan nog wat nuttigs neer zetten of een handige tip ist ok, maar meestal is dat niet het geval met alle discussies van dien.
Precies, ik weet dat ik zelf ook wel eens reageer in topics waar ik misschien niets te zoeken heb, maar voor zover ik weet probeer ik altijd iets toe te voegen en niet de sfeer te verpesten
Erg jammer vind ik ook dat er dan zo af en toe flink gehapt word. Want als dat niet gedaan zou worden heeft de persoon die iets vervelends neer zet ook niets meer te vertellen en verdwijnen ze vanzelf...
Het happen snap ik op zich wel, ik doe het zelf ook wel eens. Weet dat het misschien verstandiger is om het niet te doen, maar soms zijn opmerkingen persoonlijk gericht en dat vind ik niet kunnen op een openbaar forum. Zeker persoonlijke problemen moeten niet zomaar mee rond gesmeten worden als gebruik tegen personen
En idd de sfeer kan hierdoor flink verpest raken. Niet alleen in het betreffende topic maar over heel bokt. Want je komt elkaar vast nog een keer tegen!
Dat is inderdaad waar, bokt is groot, maar je komt bepaalde personen altijd tegen. puur omdat je dezelfde intresses hebt
Tequiro schreef:Toevallig hebbe wij het hier in het VP topic ook over gehad.
Het "probleem" ligt vaak bij dat meelezers niet de moeite nemen het hele topic door te lezen en dus vaak de essentie van het verhaal missen.
Ze pakken 1 regel op die ze dan negatief lezen en dan direct een oordeel vellen. Het is een openbaar forum en iedereen mag zijn mening geven. Maar geef hem dan ook en ga niet buiten bokt om onrust zaaien.
This_is_me schreef:Nou idd dat is wat je zegt: Persoonlijke dingen kunnen natuurlijk wel uitgesproken worden over de PB... (was dat niet ook een regel van Bokt???)
Enne Niet alleen omdat je dezelfde interesses hebt, maar sommige mensen lijken je wel steeds op te zoeken haha....
Ben benieuwd of er nog andere zijn met een compleet andere mening dan dat wij hebben???