Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sjonniej schreef:Nee, ik als Bokker uit 2003 ook niet, maar Bokt was toen toch ook iets kleiner dan nu en ik zag toen vaker bekende dan nu...2001 2002?
Dat vind ik écht bokkers van toen. Ik voel me (als bokker uit 2003) niet echt een bokker van toen. In de tijd dat ik op bokt kwam, was het al onmogelijk om iedereen te kennen en alles te lezen.
Cayenne schreef:En over een paar jaar zijn de bokkers van nu ook weer bokkers van toen, dus dan blijf je bezig
Ranja schreef:Deze discussie is volgens mij al lang en breed helemaal uitgekauwd en er is toen besloten om geen grens te trekken m.b.t. wie er wel en niet mag komen.
Topic waarin dit staat kan ik alleen niet zo 1,2,3, meer vinden.
Menino schreef:tsja, ik ben ook 2003'er
Het punt is, bokt was voor mij toen wel kleiner, ik volgde mensen en de actievelingen volgde ik op de voet en je leefde met ze mee, en dat hield ongeveer in, iedereen meer dan 1000 posts ongeveer... Maar niemand zal mij als bvt'er erkennen, omdat ookal was het toen kleinschalig... Toen ik 1000 posts had, waren er alweer 5000 nieuwe users...
Echt bvt was het niet toen ik mij aanmelde, maar ik heb toen toch een beetje de sfeer van het kleinschaligere bokt kunnen 'beleven'...
[mensen volgen mij vast niet...]