Maar volgens mij staat alles toch door elkaar en wordt het meeste bij ITP geplaatst?
Of hmmm

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lisa_Melody schreef:Ik vind het maar stom. Ik had een topic geplaatst bij ITP, en die wordt dan verplaatst naar JITP omdat ik jonger dan 16 ben??
Ik plaats het liever bij ITP omdat ik ondanks mijn leeftijd bijna niet bij die jeugdforums kom, en JITP wordt ook nauwelijks bekeken volgens mij. Ik vind het belachelijk dat er nu zo'n onderscheid wordt gemaakt in leeftijd. En als er dan toch zo nodig aparte jeugdforums moeten zijn, dan wil ik zelf kunnen bepalen of ik het bij het jeugdgedeelte plaats of bij het gewone gedeelte.
Alsof leeftijd zoveel zegt...Er zijn er zat onder de 16 die het penny niveau ondertussen wel voorbij zijn.
Citaat:JITP is speciaal bedoeld voor de jeugdige bokkers onder ons. Hier kunnen jullie alle grappige, gekke, mooie, sprookjesachtige foto’s van je paard of verzorgpaard plaatsen. Ook foto’s van buitenritten horen hier.
Bitch schreef:
mango13 schreef:Inderdaad
Ik vind het geen goed plan om eerlijk te zijn. Dan wordt je tussen de penny's ingeplant en kan je reacties krijgen zoals; Wat een schattuge ponii. Als je reacties krijgt.Ik post liever op gewoon ITP
Maar daar wordt het meteen weer verplaatst.
Sjoert schreef:mango13 schreef:Inderdaad
Ik vind het geen goed plan om eerlijk te zijn. Dan wordt je tussen de penny's ingeplant en kan je reacties krijgen zoals; Wat een schattuge ponii. Als je reacties krijgt.Ik post liever op gewoon ITP
Maar daar wordt het meteen weer verplaatst.
Misschien had je het nog niet gemerkt, maar al die reacties worden constant verwijderd. Evenals de oneliners.
Er wordt op dit moment bijna zinniger commentaar gegeven op JITP dan op ITP.
Citaat:Ik vind het maar stom. Ik had een topic geplaatst bij ITP, en die wordt dan verplaatst naar JITP omdat ik jonger dan 16 ben??
Ik plaats het liever bij ITP omdat ik ondanks mijn leeftijd bijna niet bij die jeugdforums kom, en JITP wordt ook nauwelijks bekeken volgens mij. Ik vind het belachelijk dat er nu zo'n onderscheid wordt gemaakt in leeftijd. En als er dan toch zo nodig aparte jeugdforums moeten zijn, dan wil ik zelf kunnen bepalen of ik het bij het jeugdgedeelte plaats of bij het gewone gedeelte.
Alsof leeftijd zoveel zegt...Er zijn er zat onder de 16 die het penny niveau ondertussen wel voorbij zijn.