Meiden die denken dat ze paranormaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pubelia

Meiden die denken dat ze paranormaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 16:38

Ik irriteer me eingelijk heel erg rot aan topics van meiden die denken dat ze paranormaal begaafd zijn en dat ze met dieren kunnen praten en zo. Kunnen daar geen regels voor komen? Ik weet nml dat het wel echt kan.

Meryl_S

Re: Meiden die denken dat ze paranormaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:41

Ben het met je eens!
De laatste tijd zijn er veel meiden(misschien ook Jongens hoor )
Die topics openen en daarin vragen of ze bij een dier een ''gesprek'' mogen doen.
9 op de 10 keer zijn ze helemaal niet paranormaal.
Ik weet dat ik het niet kan controleren maar het komt erg ''nep'' over.

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:43

Ik begrijp wat je bedoelt (naar aanleiding van andere topics), maar waarom zou ik jou zomaar wel geloven en anderen niet? Leeftijd hoeft niet veel te zeggen. Ik denk dat het voor sommigen een manier van aandacht trekken is, maar als je dat wil verbieden, dan zouden er wel heel wat meer topics verboden moeten worden.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 16:46

Ik geef er niks om dat mensen mij niet geloven, maar ik open ook geen topics. Ik heb overgens al succes gehad met een paard terug vinden maar dat is offtopic. Maar bij mij gaat het of er geen regels voor kunnen komen?

Serendipity1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:46

Madelen schreef:
Ik begrijp wat je bedoelt (naar aanleiding van andere topics), maar waarom zou ik jou zomaar wel geloven en anderen niet? Leeftijd hoeft niet veel te zeggen. Ik denk dat het voor sommigen een manier van aandacht trekken is, maar als je dat wil verbieden, dan zouden er wel heel wat meer topics verboden moeten worden.

Als je het niet wat vind, doe je het toch niet? En als je je eraan ergert... dat rooie kruisje bovenaan

pubelia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 16:50

Serendipity1 schreef:
Madelen schreef:

Als je het niet wat vind, doe je het toch niet? En als je je eraan ergert... dat rooie kruisje bovenaan
Daar gaat het me niet om...

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 16:56

Maar wat voor regel zou je dan willen maken? Helemaal geen topics over paranormaal begaafd zijn en het willen aangaan van dierengesprekken? Of juist een verbod voor jongere mensen?

Ik begrijp wel dat je je eraan ergert, vooral als het in jouw ogen het paranormaal begaafd zijn belachelijk maakt. Maar in mijn ogen zetten deze mensen zichzelf eerder te kijk (als ze ongeloofwaardig overkomen) dan het paranormaal begaafd zijn. Ik zie het puur als een vorm van aandachttrekken. En dat is iets wat je moeilijk kunt bestrijden, hoe graag je dat ook zou willen.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 17:01

Bv een regel dat er wel een topic geopend mag worden, van ik zoek iemand die met dieren kan communiceren, Maar niet dat er mensen een topic openen van wil je een dierengesprek om me oid....

EvaSuzanne

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:06

Nou ja ik erger me er niet aan. Soms klik ik zo'n topic weer open maar dan klik ik hem gauw weer weg. Discussies hebben weinig zin meestal, en verder moeten ze het toch zelf weten? Als het goed is trap je er niet in, en zo wel dan kost het meestal niets en dan kun je het toch gewoon naast je neer leggen?

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:08

Er is toch een centraal topic voor telepathie met dieren, dat ze daar dan posten...

pubelia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 17:12

Tieneke schreef:
Er is toch een centraal topic voor telepathie met dieren, dat ze daar dan posten...

juist bv

Meryl_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:12

Ja! Dat lijkt me ook de beste oplossing.
Gewoon in het Centraal topic posten.

Madelen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:14

En dat lijkt mij ook redelijk ja!

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:14

Ach, ik vind het een beetje doelloos. Zo kun je je wel aan alles irriteren. Neem een voorbeeld; ik irriteer me aan mensen die zonder zadel rijden. Dus ik wil dat er een verbod komt op mensen die een topic openen met zonder zadel en dat maar in een centraal topic moeten doen. Kom op zeg

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:17

Nu ja, dat centrale topic is er voor iets he. Als iemand een topic opent met foto's waarin hij/zij zonder zadel aan het rijden is, ok dan. Ik heb toch wel veel minder moeite om dat te geloven, dat die persoon het echt is en zo, dan zo een kind dat zegt dat ze met (dode) dieren kan praten. Als ze dan nog geld gaan vragen, stoor ik me daar enorm aan, wat ik niet doe aan een kind dat zonder zadel aan het rijden is, die licht niemand op, of misschien toch niet op zo'n serieuze manier waarbij het om geld en vertrouwen gaat...

edit: hopelijk is het duidelijk wat ik bedoel...

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:19

Ja ik snap wat je bedoeld. Maar ik bedoelde mijn voorbeeld net iets anders Ik bedoelde dat je iedereen maar moet laten doen wat ie leuk vind, en als je je eraan stoort, kijk er dan niet naar..

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:21

Voor andere topics over andere dingen gooit men er vaak een slotje op en daarbij een verwijzing naar een verwant centraal topic. Waarom dan niet bij dit soort topics? Er IS al een topic voor dit soort dingen, waarom zouden die kinderen dan telkens een nieuw topic moeten openen om 'zichzelf' te promoten?

Tieneke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:25

En het is zeker oplichterij als ze een schaduwaccount gaan aanmaken, en dan nog zo dom zijn om zichzelf te verlinken...

ponymeid1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:29

Dit topic is voor verslagen van telaphatie met dieren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:30

Er zijn zoveel topic's dat ik niet eens kan bijhouden welke er allemaal komen, dus als je ze niet wilt zien, kjk je er toch niet naar? Zo zijn er topiconderdelen waar ik nooit in kijk omdat ik van te voren al weet dat het mij niet interesseert of idd zou kunnen ergeren.

Enne een hype is het geworden hoor dat paranormale gedoe. Sinds Char zo goed het alfabet op kan noemen vliegen ze als paddestoelen uit de grond. Er is nog nooit 1 mens op aarde geweest die aantoonbaar paranormaal is gebleken. Zodra de wetenschap zich er op stort is er wel een bepaalde energie vastgesteld en mogelijk kleine flarden van beelden en woorden telepathie maar echt paranormale wijsheid in de vorm van een gesprek??? Er is zo een goochelaar geweest, een Engelsman die goocheltrucs laat zien waarmee het lijkt alsof hij super paranormaal is. Deze man is razend intelligent en heeft een giga fotografisch geheugen en met veel trainen en mensen manipuleren weet hij ze te laten geloven dat hij paranormaal bezig is. Alleen hij komt er voor uit en verteld aan het einde van zijn trucks hoe het werkt.

Maar regels stellen, vind ik nogal overdreven, want als in dat topic over dingen gesproken wordt, kan je ook zeggen dat je consults doet of er om vragen en dan komt het op het zelfde neer. Wie kan het en wie kan het niet, dat is wat je zelf moet geloven.

pubelia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-06 17:32

Tieneke schreef:
En het is zeker oplichterij als ze een schaduwaccount gaan aanmaken, en dan nog zo dom zijn om zichzelf te verlinken...

jups en ik heb toevallig bij dat topic al ge temt maar ja geen reactie..
Het stomme is als je zo'n topic opent doe het dan onder je eingenaam en niet onder een schaduw account.

Dat is dus ook de reden dat het miss makkelijk is om gewoon 1 heel centraal topic er voor te houden, en dan andere losse topics verboden worden

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 17:35

Farouche schreef:

Maar de bedoeling van dit topic is ook alleen voor telepathie met dieren, dus niet met andere mensen of geesten.(Over geesten loopt al een topic)
Hier kun je praten over telepathie en je verslagen plaatsen, misschien je ervaringen. Als je het zelf niet kunt mag je hier tuurlijk gewoon meepraten!

Als die meisjes beweren dat ze het zelf kunnen, moeten ze via dat topic maar meepraten en op zoek gaan naar 'klanten', ik zie niet in waarom het toelaten moet worden om dit soort advertenties toe te laten, al dan niet geschreven dmv schaduwaccount. Ik heb persoonlijk geen zin om elke dag weer nieuwe topics te ontdekken waarin mensen belazerd worden.
Ik vind: centraal topic waar ze dan maar allemaal samen moeten gaan en hun 'paranormale krachten' maar moeten promoten, niet 1000 dezelfde topics...

Fronton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-06 23:25

Op bokt hebben de paarden nu eenmaal mensenproblemen en daar houdt men zich maar al te graag mee bezig. De meesten hebben ook een verleden met mishandeling en slechte huisvesting als je de gemiddelde bokker mag geloven.
Als er dan ook nog iemand komt die dit soort muizenissen aan de hand van fotobezichtiging wil gaan bevestigen uit naam van het paard, dan betaalt men daar grif voor en gelooft het aldus opgelepelde fantasie-verhaal woord voor woord.

Nog zoiets raars: het karakter bepalen aan de hand van uiterlijke kenmerken. Er is toch ook niemand die mij gelooft als ik zeg dat ik over een heel complex en gevoelig karakter beschik vanwege de vorm van mijn werkbrauwen, kleur van mijn haar (oké, tricky), grootte van mijn neusgaten en de krul in mijn oren???

Kokomo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 02:34

Het is erg moeilijk om zoiets tegen te houden.Dat geldt voor meer zaken. Net als al die meisjes die zich ineens aanbieden als fotograaf maar vaak nog niet eens weten wat diafragma en sluitertijd inhoud. Het grote verschil is wel dat een foto een tastbaar bewijs is voor het kunnen en vallen die meisjes gauw door de mand. Maar praten parapsychologie is welliswaar niet meer zo omstreden als jaren geleden, doordat de wetenschap heeft bewezen zijn dat het gewoon bestaat. Maar het probleem ligt hier gewoon wie is eerlijk en wie doet alsof. De goeien moeten het helaas met de slechten ontgelden. En zolang er niet eenvoudig kan worden bewezen dat men echt paranormaal begaafd is zullen dit soort dingen blijven bestaan. Je moet er mee leren leven. Toevallig ken ik iemand die wel de gave heeft dingen bij dieren te zien die anderen niet zien. En door gewoon te bewijzen dat zij wel kan helpen, krijgt zij door mond op mond reklame haar klanten vanzelf.

Tibamar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-06 12:06

Als je iets niet leuk vind op bokt:
*niet ergeren
*geen reactie plaatsen
*lekker verder klikken naar de leuke topics