Ik zelf vind Bokt minder overzichtelijk dan wat het was...
Van mij had Bokt mogen blijven zoals die was

Wat vinden jullie ervan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Banjer schreef:ik vind het, nu ik wat gewend ben, best een overzichtelijker iets, alleen vind ik er wel veel te veel subforums op zitten nu...
BartVB schreef:
Misschien niet maar dan moeten we dus eens goed kijken naar die foraHet is niet zo dat we nu helemaal vast zitten aan deze indeling, het is een eerste opzet en we gaan kijken hoe het loopt.
Feit is dat de oude indeling flink uit z'n voegen was gegroeid, topics op VMR stonden bijvoorbeeld na een paar uur al op pagina 2. We hadden nog bijna exact dezelfde indeling als een jaar of 2 a 3 geleden toen we minder dan 8.000 berichten per dag hadden in plaats van de 25.000 nu. Ook zitten heel veel mensen tegenwoordig vrijwel alleen nog maar in een of twee huiskamer topics met bijvoorbeeld andere endurance ruiters, op de rest van Bokt was ook niet echt veel plaats om deze gelijkgestemde personen tegen te komen.
Het idee is dat de forums met deze nieuwe indeling wat beter te behappen zijn en we hopen vooral ook dat een groot deel van de interessante discussies die in de HK plaatsvonden verplaatsen naar de subforums. De subforums zijn een stuk toegankelijker, zowel voor nieuwe gebruikers als voor de bestaande gebruikers want in een 400 pagina tellend topic is niets meer terug te vinden en het voeren van 8 discussies door elkaar heen is ook verre van handig
Maar goed, zoals ik al zei, de nieuwe indeling is een oplossing voor een probleem. Als deze oplossing in de praktijk niet werkt dan zullen we iets anders moeten verzinnen. Ook hebben we voor een deel moeten gokken aan welke subfora behoefte is, stel dat blijkt dat er andere fora nodig zijn en dat andere fora vrijwel niet gebruikt worden dan moeten we dat aan gaan passen. Maar nu eerst eens kijken hoe dit bevalt en hoe dit allemaal gaat lopen. Ik ben iig zeer benieuwd en heb hooggespannen verwachtingen van de nieuwe indeling
Eve_lien schreef:Kleiner?
Vooral veel groter.
Ik moet nog lang zoeken, het lettertype vind ik niks, het is wat onoverzichtelijk, verschil tussen jeugd en niet jeugd vind ik jammer.
Verder is het een kwestie van wennen.
Vraag het over een maandje nog eens en ik zeg vast:
'Huh? Was het ooit anders?'
Plien91 schreef:
Alleen ik vind dat er nu teveel forums bijgekomen zijn. Zeg nou zelf, is het echt nodig om er een jeugdHK bij te maken? 1 is toch genoeg?
En verder vind ik het JH niet echt passen bij de Young Riders, het gaat niet over paarden oid