gister belde mn vader op, of ik een nieuwe pc of laptop wilde, ik moest maar wat uitkiezen en dan zou hij tijd vrij maken om met mij mee naar de winkel te gaan

heb nu nml zijn 2 oude pc's en van 1 is de harde schijf vastgelopen en de ander is wat traag, hij vond dat ik die pc's maar weg moest doen en dan krijg ik van hem wat nieuws!
heb al bedacht dat ik een laptop handiger vind dan een pc, omdat we boven nml al de pc van bjorn hbben staan en nu dus 2 van mij beneden, een laptop neemt veel minder plaats in dus is voor beneden een stuk handiger en opgeruimder!
ben ook benieuwd welk beeldscherm jullie het fijnst vinden, ik vind de 15 inch van ons pap zn laptop erg scherp, maar de 17 inch van mn moeder kijkt wat prettiger voor mij, ga deze week ff de 15.4" van mn zus bekijken, ik zie nml niet zo goed(1 oog werkt maar mee) dus een te klein scherm is denk ik niet fijn als ik er langer achter zit
als ik voor een nieuwe pc had gekozen kreeg ik er een 19 inch flatscreen bij, die heeft de pc van ons pap ook en dat kijkt gewoon ideaal zeker als ik wat last van mn ogen heb en dus niet zo goed zie maarja dan staat t hier beneden weer zo vol, dus ik ben benieuwd welk formaat beeldscherm van een laptop jullie het prettigste vinden
verder heb ik weinig eisen, hij moet natuurlijk een brander hebben maar die zit er bijna standaard al op, net als XP en verdere eisen heb ik niet

ben benieuwd naar reacties