Is het niet een idee...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Is het niet een idee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 15:29

Om de ledenlijst op de schonen?
Ik bedoel, ik heb het even nagekeken en er zijn 7623 leden met minder dan 10 posts die voor 1 januari 2005 geregistreerd zijn en voor het laatst actief waren vóór 1 juli 2005?
Als je die mensen nu een e-mail stuurt dat hun account binnen een maand/2 week word verwijderd ofzo, dan scheelt dat denk ik een hoop, vooral nu er weer naamswijzigingen mogelijk zijn komen er denk ik een hoop namen vrij..

Het was maar een idee

onbekend2

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:36

't is toch juist leuk om zoveel mogelijk leden te hebben?

ben het lichtelijk met je eens hoor, maar ik stoor me er verder niet aan...

al zullen er wel weer een hoop namen vrijkomen voor de liefhebbers

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 15:39

Nouja, onder de 5 posts zijn het er nog 6586...

Ludora

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:40

Tsja, ik snap je conclusie wel, maar stoort iemand zich eraan ?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:43

T'is alleen banketstaaf voor nieuwe leden dat ze een bepaalde naam niet kunnen kiezen, omdat 'Bles' ooit eerder al is uitgezocht door iemand die hier 1 post heeft staan.

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:43

Op het moment dat iemand een berichtje heeft geplaatst, ook al is het er maar eentje, kan het verwijderen van die persoon een hele grote impact hebben op de discussie waar dat ene berichtje in is geplaatst.
Ik ben het er mee eens dat een user met 0 berichten weinig aan een forum toevoegt. In het verleden zijn daarom ook een keertje een heleboel users zonder berichten verwijdert....

Liedje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 15:47

Kan je de user waar je naam van hebt weggenomen dan niet een speciale naam met een nummer geven ofzo. Bij Gast12 ofzo zoals vroeger?

Noeps

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-06 15:52

Liedje schreef:
Kan je de user waar je naam van hebt weggenomen dan niet een speciale naam met een nummer geven ofzo. Bij Gast12 ofzo zoals vroeger?

Dat zou ook kunnen, lijkt me ook wel een strak plan opzich

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:07

Ik vind het al een ramp als iemand van naam veranderd die al wat meer heeft geplaatst dan een paar berichten, waarom al die moeite doen voor iemand die zich toch maar sporadisch (of niet meer) meld?

Sani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 16:57

Het heeft geen zin om die personen te verwijderen.
En gast12, je begint dan bij 1 dus, en op een gegeven moment krijg je zulke grote getallen, lijkt me niet fijn.
En, er zijn altijd varianten op namen die er al zijn genomen.
Bles2 bv, als variant op het voorbeeld van Bitch. Of Bles88 ( je geboortejaar erachter) noem maar op.

Vliendertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:07

Maar, als je die namen weg gaat gooien, dan moet je die berichten ook weer weg gooien, en als mensen dan dat onderwerp gaan opzoeken, dat is er een heel stuk verwijdert ( en misschien net het andwoord van de vraag, die jij graag zou willen weten! )

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:13

Deze discussie wordt volgens mij elke 2 maanden weer opnieuw gevoerd.
Maar ik heb er geen last van, ze staan jou toch niet in de weg?

Er zijn ook zat bokkers die nooit iets posten, maar wel meelezen.
Waarom ze dan een account hebben? Om wel in de 'besloten' forums te kijken en gebruik te kunnen maken van de profielen & de zoekfunctie.

Bokkiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:14

@ snelleMarz,,, die ken ik, maar ze heeft hier dus een paard weggekocht, daarom is ze lid. Ze vind dit wel een grappig topic hoe ze hier soms reageren ( vind ik ook! )

Manou

Re: Is het niet een idee...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 17:53

Er is hier laatst idd ook al een topic over geweest. Daar gad ik ook al voorgesteld om wat op te ruimen en eventueel namen de vervangen door zoiets als gast1 enz.
en misschien hoeft niet alles nu worden opgeruimd, maar als iemand zijn naam wil wijzigen in een naam die van een 'ongebruikt' account is, dan kan daar misschien wel aan tegemoed gekomen worden.
Het aantal post zegt idd niet veel over of iemand op bokt actief is, maar wel in combinatie met de laatste keer dat ze online waren. want als je niet online bent heb je toch niks aan een account. Er zijn mensen die drie jaar geleden 1 berichtje hebben geplaatst en daarna nooit meer zijn geweest.

Cassidy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 18:15

@ Manou, ik weet niet of je de reden weet waarom sommige mensen niet meer op bokt komen, en dat waarschijnlijk ook nooit meer gaan doen. Dorine bijvoorbeeld is ons helaas ontvallen, en gaat hier nooit meer wat plaatsen. Om dan maar meteen Dorine's naam helemaal weg te halen en haar een "gast account" te geven vind ik niet kunnen. Ze is nog altijd bij ons door de berichten die ze heeft geschreven. Alle andere Dorine's hier op bokt zullen daarom voorlief moeten nemen met een nummer achter hun naam, als ze de naam Dorine willen gebruiken.

Het is nu al wel mogelijk om op individuele basis namen, die verder niet gebruikt worden, aan een ander te geven. Daarvoor moet je contact opnemen met de moderator, en met de eigenaar van die naam. Als die het goedvind kan de naam overgedragen worden.

NieneWiep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:35

Sani schreef:
Het heeft geen zin om die personen te verwijderen.
En gast12, je begint dan bij 1 dus, en op een gegeven moment krijg je zulke grote getallen, lijkt me niet fijn.
En, er zijn altijd varianten op namen die er al zijn genomen.
Bles2 bv, als variant op het voorbeeld van Bitch. Of Bles88 ( je geboortejaar erachter) noem maar op.

Maar er zijn best veel mensen in hetzelfde jaar geboren dan heb je weer een probleem

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 19:57

Ik heb hier denk ik een week geleden een topic over geplaatst..
Het schijnt niet te kunnen omdat er dan stukken uit topic's verdwenen zijn en mensen die dan via internet zoekfunctie topic's aan het lezen zijn die missen dan delen, dit wil Bokt niet..

Ik vond het namelijk ook een heel goed idee.

Ook zeggen ze dat er heel veel mensen zijn die alleen lezen en niet posten en dat hun account dan niet gebruikt kan worden..

En het schijnt heeeel veel tijd te kosten om die namen dus allemaal te wijzigen in andere namen en dan vervolgens die naam aan een user te geven...

ik zie dat het iets langer geleden is hahaha
viewtopic.php?f=25&t=540607

Manou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-06 22:42

@Cassidy. Ik heb het over aantal post en laatste bezoek. zoals de mensen uit mijn laatste zin van mijn vorige bericht.

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 00:25

Niet alleen het ontstaan van gaten, maar ook een stukje reclame-inkomsten... Als adverteerder adverteer ik 10 keer liever op een site met 30.000 leden dan een site met 10.000 leden. Van de 0-posters zal een hoop wellicht meelezen...

Verder stoor ik me er niet echt aan, als iemand echt een naam wil hebben zal dat niet zo'n probleem zijn lijkt me. Ik heb Sylvia ook " overgenomen".

MSQuincyTE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 03:40

Of de personen die permanent geband zijn weg halen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 08:56

MSQuincyTE schreef:
Of de personen die permanent geband zijn weg halen

Dat lijkt me idd wel een goed idee...die mogen toch niet meer op Bokt komen dus het enige wat dan wordt verwijderd zijn berichten die waarschijnlijk toch niet ergens toe bijdragen ofzo...

Of is dat ook een te moeilijk verhaal?

RelarDevi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 09:58

Neeeeeee, dat echt niet doen. Zijn wij SP kwijt

Maar ik zou wel de gebruikers zonder posts weggooien (die ook heel lang niet hebben geregisteerd)

Macha876

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 14:26

wie os sp

SnelleMarz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:08

Shalimar schreef:
Dat lijkt me idd wel een goed idee...die mogen toch niet meer op Bokt komen dus het enige wat dan wordt verwijderd zijn berichten die waarschijnlijk toch niet ergens toe bijdragen ofzo...

Of is dat ook een te moeilijk verhaal?

Ook niet.

Als die naam, van die gebannde bokker, dan weer in gebruik word genomen.. moet ik telkens denken aan die ene persoon.
Blegh, nee.
Laat maar lekker staan zo

Sylvia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-06 15:09

Idd

Maarreh, is SP definitief geband? Ik heb heel wat gemist geloof ik