Wel zo handig voor op kantoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurf schreef:me too, als ik iets te laat ben met wegklikken begint mijn collega te zeuren dat ik zit te msnnen.....de digibeet heeft duidelijk nog nooit msn gezien....
Citaat:tip: alt + tab, dan springt hij naar het andere programma wat je open hebt staan en waar je in HOORT te zitten werken. Wel zorgen dat je een ander programma open hebt staan, anders gebeurt er helemaal niets
smurf schreef:Citaat:tip: alt + tab, dan springt hij naar het andere programma wat je open hebt staan en waar je in HOORT te zitten werken. Wel zorgen dat je een ander programma open hebt staan, anders gebeurt er helemaal niets
dat zijn 2 toetsen die je moet zien te vinden, dichtklikken met het kruisje rechtsboven gaat veel sneller.....
Roosmarijn schreef:tip: alt + tab, dan springt hij naar het andere programma wat je open hebt staan en waar je in HOORT te zitten werken. Wel zorgen dat je een ander programma open hebt staan, anders gebeurt er helemaal niets.
Citaat:Waar ga je heen als je meerdere andere programma's open hebt staan... naar een wilekeurige?
Sizzy schreef:Mods staan er ook om te springenHij staat iig bij Bart op zijn 'to-do-list'