Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Girl In The Mirror schreef:Heb je wel een WYSIWYG editor? Dat maakt het vele malen makkelijker.
Op internet is er veel te vinden. Google even op "website maken" of "handleiding website maken" etc.
Alvast een voorbeeld: http://www.websitemaken.be/index.php?pa ... item&id=95
remie schreef:www.freewebs.com kun je gratid een website bouwenis heel makkelijk en kost niks. Ik heb het zelf ook gedaan, en als ik het kan zegt het al heel wat
omdat je internet adres zou lang word op freewebs heb ik en een .tk adres van gemaakt. Het is allemaal heel makkelijk. het proberen waard
Alwiene schreef:Beetje eigenwijs ben je ook niet he? Ik bied je hulp aan, liannes zegt ook dat ik je kan helpen, maar als je niet wilt, dan moet je die pc maar gewoon het raam uitgooien ofzo.
Alwiene schreef:Omdat het bouwen van een website in een proffesioneel webbouwprogramma als DW niet te vergelijken is met de beperkte functies van een website die je online bouwt met een site als freewebs.
Als was het alleen maar dat je bij freewebs vlgs mij geen toegang tot je html hebt (dacht ik hoor!) en niet je site elders kan hosten