Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Niet haalbaar imo.
Ik heb deze discussie vaak met mijn oma gevoerd. Zij vindt "Jeetje" al vloeken, omdat het van Jezus afgeleid zou zijn. Sorry, maar ik stoor me er niet aan. Als iemand scheldt met het woord 'kanker' vind ik dat heel erg, maar ik begrijp waarom het niet gecensureerd kan worden. 't Is niet anders.. 

leentje schreef:Ik wil jullie wel eens een script zien schrijven dat er voor zorgt dat woorden als Jezus en kanker in een "scheldcontext" gecensureerd worden, en dat ze wel gewoon blijven staan wanneer iemand het gewoon over Jezus of kanker heeft. Een beetje realisme zou wel handig zijn...
idd. ALs iemand het erover heeft, zou het een beetje raar zijn als het gecensureerd zou worden. Maar bj god als uitdrukkingen stoor ik me niet aan, kanker wel.. Maar dan nog.. 
maar als mensen een uitgesproken mening hebben die ze met me willen delen, mogen ze me altijd pb'en... sax89 schreef:ik ben ook christen, en vind dit gewoon niet zo'n goed plan om in een topic te zetten, iedereen heeft zo zn mening, als je er echt wat mee wilt doen stuur dan een pm naar een mod.. die kan er gelijk wat aan doen, of het aankaarten