Een aantal dagen geleden was er op Algemeen een topic waarin een meisje met een schaduwaccount haar verhaal deed. Het klonk allemaal erg onwaarschijnlijk en de meesten hebben hun vraagtekens erbij gezet en dit laten merken. Ik was daar ook 1 van.
Tegenwoordig en dan vooral na het verhaal van Miep is iedereen natuurlijk heel erg voorzichtig geworden met wat ze geloven en wat erg vreemd klinkt. Ook in dit verhaal waren dingen die gewoon niet logisch klonken.
Nu lees ik net in het inmiddels gesloten topic dat TS inmiddels in het ziekenhuis ligt en dat het toch grotendeels op de waarheid berust, ook al is het hier en daar misschien aangedikt.
Nu voel ik me dus ontzettend rot over het feit dat ik (en met mij ook flink aantal anderen) toch vrij kortaf zijn geweest en het in eerste instantie ook niet geloofde. Het klonk ook niet geloofwaardig. Maar op dit moment zit ik wel met een flink schuldgevoel. Hopelijk komt het allemaal goed met haar.
Desondanks mocht ze dit op de een of andere manier lezen wil ik haar alsnog heel veel sterkte wensen.

Mijn excuses tegenover alle betrokkenen