Is al een topic over geweest volgens mij. Maar goed,
Ik vind het ook onwijs "irritant" als ik met iemand praat op Bokt dat er dan helemaal niks in het profiel staat. Minimale vind ik wel je naam, leeftijd, plaats waar je woont. Voor eventuele kopen of verkopen wil ik dat wel weten, mooi niet dat ik van een meisje van 11 wat ga kopen
Ohja en wat info over je (verzorg)paard(en) zou ook leuk zijn natuurlijk
Sommige mensen zetten nou eenmaal niet zo graag hun leven op internet, althans niet op zo'n manier dat ze "traseerbaar" zijn. Kan me dat soms best voorstellen, nu heb ik er zelf totaal geen moeite mee. Maar kan me goed voorstellen dat mensen er huiverig voor zijn.
wat handige info, ik vind die lege profielen best irritant ik hou er soms wel van om even op iemands profiel rond te snuffelen gewoon, wat info over jezelf, en je favo paardje
Wat info over jezelf, een foto van jezelf (vind altijd leuk om te kijken wie er achter een naam zit ), info over paard, en veel foto's.
Oeps, mijn profiel voldoet maar aan 1 van mijn eigen eisen. Maarja, verander hem zo vaak. Nu even een 'sober' profiel, misschien volgende week weer heel anders.
Hé, nu we het er zo over hebben...misschien ga ik hem zo wel even veranderen.
leeftijd, ik vind het in sommige gevallen wel prettig om te weten of ik iets zit te vertellen/ uit te leggen aan een 12 jarige of aan een 35- jarige om maar eens wat te noemen
Ik snap niet dat sommige mensen foto's in het profiel zo vanzelfsprekend vinden. Niet iedereen is in de positie een digitale camera of scanner te kopen. Verder ... wat is informatie over iemand? Voldoet alleen de leeftijd, woonplaats en het geslacht of moet je ook vertellen wat je in het dagelijks leven doet, wie je hebt gemeet, aan wie je spullen hebt verkocht en wat je huisdier is? Ikzelf zou bijvoorbeeld liever niet dingen betreffende aankoop/verkoop vermelden. En stel dat je op een manege rijd als volwassene , wat moet je dan vertellen?
Ik vind het kortom -persoonlijk - maar lastig. Ga dit topicop de voet volgen dus .
Dat moet ieder voor zich weten, ik heb er niks in staan, of in ieder geval niet veel, waarom niet, omdat ik dat niet wil. Als mensen wat van me willen weten dan kunnen ze me idd een pb sturen. En als ze op mijn url klikken dan kunnen ze daar ook al heel wat uithalen. Dus nee, ik zet er niet teveel in, internet is anoniem, en dat wil ik graag zo houden
Van mij MOET er zeker niets in staan, maar ik vind het wel leuk als er iets instaat. Vooral foto's vind ik errug leuk om te kijken, maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen over een scanner of camera beschikt. Ik vind het ook altijd leuk om wat creatieve dingen in profielen te zien zoals bijvoorbeeld een gedichtje of een tekening en dan hoeft er van mij dus helemaal niets persoonlijks in te staan.