Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samy schreef:Op Incredimail zit een virus, het is inderdaad een fijn programma, maar denk er wel aan dat er een virus op zit!
Marye78 schreef:Het enige probleem wat ik met incredimail heb is dat ik geen bijlagen kan verzenden ermee.
Samy schreef:Op Incredimail zit een virus, het is inderdaad een fijn programma, maar denk er wel aan dat er een virus op zit!
Chiqa schreef:[
Ik wel...hoe kan het dat dat niet lukt?
[
[/quote]
Chiqa schreef:Hoe kom je daar nu weer bij?
Ik heb al jaren incredimail maar nog
nooit een melding gehad.
juno1 schreef:Grootste onzin om te verklaren dat Incredimail virussen heeft of verspreid.
Jouw beveiliging deugd dus niet als je een virus hebt binnenhaald.
Of ze komen via MSN of andere downloads, niet door incredimail.
Benieuwd wat jij aan beveiliging op je computer hebt staan.
Marye78 schreef:Maar wel raar idd dat jij er geen last van hebt?
Chiqa schreef:Marye78 schreef:Maar wel raar idd dat jij er geen last van hebt?
Zeker raar...ik stuur heel veel met incredimail....
Heb je hem al eens opnieuw geinstalleerd?
juno1 schreef:Toen je het wou verwijderen had je spyware ?![]()
Spyware heb je dan al als je het installeert en nee Incredimail heeft geen spyware bij het installeren, dus ook niet bij het verwijderen.
Incredimail heeft wel bepaalde instellingen net als andere mailprogramma's, die zul je ook moeten configureren zodat je veilig omgaat met bijlages en bestanden.
Voorbeeld script en iframes kun je uitzetten, is ook wel zeer verstandig.
Maar wie doet dat nou, omdat mailen plotseling minder leuk wordt als je alle toeters en bellen niet kunt zien.
Gaat alleen weer ten koste van de beveiliging.
Dus heb je het echt zelf in de hand.
Dito schreef:Tja ik heb het ook niet voor incredimail. Weinig problemen mee tot ik het wou verwijderen en bam, niets als spyware e.d. op de pc.
Dito schreef:Er zijn echt wel genoeg achtergrond programmatjes die pas beginnen werken van zo gauw je iets wil verwijderen hoor.