Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vlasta schreef:Wedden dat een hoop mensen dan een andere plaats opgeven die in de buurt ligt van hun eigen woonplaats.
LiSSy schreef:ik vind het nogal overbodig...
LiSSy schreef:dan kun je alles wel in de titel laten vermelden... open gewoon het topic en je ziet vanzelf waar de persoon vandaan komt.
LiSSy schreef:dan kun je alles wel in de titel laten vermelden... open gewoon het topic en je ziet vanzelf waar de persoon vandaan komt.
Nerwen schreef:LiSSy schreef:dan kun je alles wel in de titel laten vermelden... open gewoon het topic en je ziet vanzelf waar de persoon vandaan komt.
Niet iedereen heeft een woonplaats ingevuld bij Locatie, en niet iedereen zet een woonplaats neer in zijn/haar bericht.
vlasta schreef:Nerwen schreef:
Niet iedereen heeft een woonplaats ingevuld bij Locatie, en niet iedereen zet een woonplaats neer in zijn/haar bericht.
hoeft toch ook niet als iets verstuurd word maakt het niks uit waar het vandaan komt.
Ibbel schreef:Ik vind het een goed idee, zal het ook zeker in de groep gooien, voor zover dat al nie is gebeurd. Maar, omdat er ook mensen zijn die hun woonplaats idd niet willen vermelden, en om ruimte in de titel te besparen, stel ik voor om (net als bij contactadvertenties) het kengetal te vermelden. Dus bv [030]
betekent dan (omgeving) Utrecht.
Zien jullie daar zwaarwegende bezwaren aan kleven?
Liedje schreef:
Ik kan zo niks bedenken, maar misschien is het dan wel handig om een lijst met elk kerngetal te maken ( en dan plaasten bij bijv. de regels ), zodat je zelf even gauw kan kijken in welke omgevind het is en zodat je niet iedere keer krijgt : Waar ligt [dat kerngetal]
?