Het valt me nog steeds heel erg op dat er ontzettend veel mensen zijn die er behoefte aan hebben om met andere mensen te praten die ook hun paard/overleden huisdier verloren hebben. Ik geloof ook dat er al een aantal keer geprobeerd is door mede-bokkers om het forum er doorheen te krijgen maar het is nooit doorgegaan. Het lijkt me toch zeker wel iets dat kan toevoegen aan Bokt. 
Ik vind het zelf erg jammer, omdat het volgens mij ook best op Bokt zou passen, en ja, er zijn al een aantal subfora, maar om eerlijk te zijn zie ik van sommige niet echt het nut in
Een voorbeeldje zou het Tinkers subforum kunnen zijn. Niet dat ik het ze niet gun hoor!
Maar je kunt toch ook gewoon over Tinkers praten in rassenpraat? Anders zouden we ook nog wel een subforum voor Arabieren, KWPNers en Shetlanders kunnen gebruiken
Nog een keer gezegd: Niets ten nadele van de Tinkerbokkers hoor voordat ik allemaal dreigPB's krijg.
Het is alleen maar een voorbeeld. Ik snap alleen niet precies wat het nut hiervan is; en ik vind het echt jammer dat een forum voor het overleden dier er nog steeds niet is. Per slot van rekening krijgt haast iedereen hier helaas vroeg of laat *wel* mee te maken.
Zo, dat moest ik even kwijt.

Nog even een klein voorbeeldje: viewtopic.php?f=1&t=505946&hilit=
Natuurlijk zijn er nog veel en veel meer van dit soort topics.

Ben benieuwd wat de Moddies hier zelf eigenlijk van vinden.

)