stalechwel schreef:Ik denk dat iedereen zelfs met de beste bedoelingen wel eens kregelig kan worden.
Als je iemand goed bedoeld advies geeft op de vraag die ze zelf stellen, maar hat dan op jouw antwoord zelf toch steeds beter weten.
Dus constant een weerwoord hebben heb ik ook zo iets als je het dan toch weet, stel dan geen vraag.
Als naderhand dan blijkt dat ze van waar jij goedbedoeld advies over hebt gegeven ,inderdaad geen verstand hebben.
Ja dan kun je wel eens ietwat onaardig worden.
Als dat gebeurt is ben je ook netjes als je daarna je excuses hiervoor openlijk aanbied....
Wat jij zegt is zeker waar. Maar wat de TS meer bedoelt is dat er heel veel ongevraagd advies word gegeven met een gemene en afzeikerige ondertoon.
Of iemand afdoen als 1 of andere dierenmishandelaar.
Persoonlijk merk ik heel veel dat als er HAW foto's staan wat er goed uitziet waar bijna niets op aan te merken is dan er weinig reacties komen, maar zodra er iets misgaat of het is een minder mooi beeld dan zijn er binnen een half uur 4 pagina's voel met afzeik kritiek.
Iedereen weet dat niet hoe snel die een ander moet kwetsen of beledigen.
Alles word zomaar gezegd.
Dan kan ik weer begrijpen dat de plaatser/ster ook vuil gaat doen nadat er minstens 20 keer gezegd is wat eraan verkeerd is.
Als er iets aan scheelt en je begint zo:
Mooi paard/pony. T ziet er goed uit ik zou alleen nog beetje werken aan ...... Je kan dit zus en zo oplossen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt. Suc-6!
Nou dat is niet zo moeilijk uit je strot te krijgen en het klinkt 100 keer vriendelijker. Dan krijg je ook een normale reactie terug.