Mag er maar 1 advertentie per week worden geplaatst?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StalDoorstap

Mag er maar 1 advertentie per week worden geplaatst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 01:05

Ik had een groot topic over dekens op commercieel geplaatst.
In dezelfde week ook een topic over paarden te koop.

T Topic van de dekens werd door moddie Lielle verwijderd, waar ik niet zo blij mee was omdat ik er meer dan een uur mee bezig ben geweest om t te plaatsen.Een heleboel fotos erbij nl.
Zonder overleg patsboem eraf.
Omdat t 2 topics bij commercieel zijn in 1 week.

Maar waar kun je dat lezen in de regels?Sinds wanneer is dat?
Worden meerdere berichten van anderen ook verwijderd?Ook als het over verschillende onderwerpen gaat?

louskeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 01:11

hmm raar t zijn toch 2 verschillende onderwerpen?... Njaa ik heb t nooit gezien/gehoord.. EN je had wle even een waarschuwing kunnen krijgen van te voren..

(edit typfouten)

Branca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:20

Is mij gisteren dus ook overkomen.
Had verschil gemaakt (gezien de hoeveelheid!) in gebruikte en nieuwe spullen.
Had er dus ook erg veel werk mee gehad, was incl veel foto's.
Ik wilde even bekijken wie nu wat wilde, stonden nl aantal reacties (bokkers die daar reageerden ben ik kwijt)...weg! Ik zoeken..huh?
Zag ik later 2 mailtjes van een moderator.
Gelukkig stond de tekst erbij, moest ik wel weer aanpassen om opnieuw te plaatsen... maar goed, had het dan nog.
Ik had het inderdaad netter gevonden als dit in overleg zou gaan. Effe een mailtje dat dit niet mag, mij de kans geven eea te vervangen en dan verwijderen, of gewoon van 2 eentje maken.
Maar 2 topics in 1 week mag niet? Moet wel een beetje lachen..is dat zo? >;)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:27

Het is al sinds 19-10-2005 (dus goed 3 weken) dat je niet meerdere topics in 1 en het zelfde forum mag plaatsen... Dus het is gewoon een regel die al langer draait...

Zie ook : viewtopic.php?f=5&t=482441

MirandaB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:31

Maya schreef:
Het is al sinds 19-10-2005 (dus goed 3 weken) dat je niet meerdere topics in 1 en het zelfde forum mag plaatsen... Dus het is gewoon een regel die al langer draait...

3 weken vind ik niet zo lang.. Mij was het gister ook overkomen idd dat topics beide verwijdert waren. Heb ze gelukkig ook wel aanelkaar kunnen plakken.. maar ik wist het ook niet idd..

Siempie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 11:47

Het heeft ook nog een keer in het Bokt bulltin gestaan van oktober: viewtopic.php?f=25&t=488945.

Op deze manier proberen we er voor te zorgen dat de advertenties langer op de eerste pagina staan en niet zo snel naar een volgende pagina zakken. Als je meerdere artikelen wilt verkopen kun je dat dus beter in 1 advertentie doen.

De advertenties die ik verwijder stuur ik per pb terug. Wanneer je dan een nieuwe advertentie maakt is het alleen maar een kwestie van knippen en plakken.

Branca

Re: Mag er maar 1 advertentie per week worden geplaatst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 12:16

Siempie.. Ik begrijp het goed hoor.. daar gaat het niet om bij mij.

Wb knippen en plakken.. Dat gaat niet geheel op, bij [img] en [/img] komt er een code achter te staan. Deze moet je overal handmatig verwijderen.
Hoe dat komt zou ik niet weten.

Sammie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 15:47

door bokt, heb ik nl. ook

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 20:17

de mijne is ook verwijderd......... de 14 de kan hij er weer op

jammer want ik had graag de zondagavond meegenomen

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 21:54

Maya schreef:

Let op: IN DEZELFDE CATEGORIE

Ik plaatste dekens en paarden.
Lijkt me iets totaal verschillends.

Ik mag alleen bij commercieel adverteren, omdat ik een bedrijf heb.

Ook vind ik t heel kinderachtig om dan juist t grootste topic met enorm veel fotos van dekens dan te verwijderen, die ik ook nog eens doorgelinkt had in mijn onderschrift,en niet een simpele korte tekstadvertentie , die ik er ook op had staan.

De moddie heeft de link gepbt, maar t gaat niet met knippen en plakken, je moet alle fotos weer stuk voor stuk linken.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 22:40

natascha, ik heb ongeveer 38 keer uitgelegd hoe je de - speciaal door mij opgezochte en wel drie keer gePBde - tekst kon knippen en plakken in een nieuw topic. Verder lijkt het me beter voor mijn humeur als ik hier niet op in ga.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:14

Commercieel is één categorie, net als EA TK voor paarden, voor ruiters et cetera. Ik kan me ergens wel voorstellen dat dit soort acties 'kinderachtig' overkomen, immers, er gaat een hoop tijd zitten in het maken van een topic.

Maar draai het eens om: hoeveel werk zou het zijn om even de regels door te lezen? Bij vrijwel elke moderatoractie op EA zijn er mensen die een pb terug sturen 'oops sorry, niet gelezen, maar ik vind het wel flauw dat jullie het topic niet verwijderen, kunnen jullie niet gewoon een waarschuwing sturen?' maar dat is gewoon onmogelijk. Dan moet je dus een database gaan bijhouden van mensen die al een keer gewaarschuwd zijn, elke keer als je iets wilt modden uitleggen waarom 'gebruiker x' dan wel mag en 'gebruiker y' niet... is met deze hoeveelheid advertenties op EA niet te doen. Als advertenties aan de regels voldoen, hoeven wij niet 'kinderachtig' te moderaten.

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 23:20

Lielle schreef:
natascha, ik heb ongeveer 38 keer uitgelegd hoe je de - speciaal door mij opgezochte en wel drie keer gePBde - tekst kon knippen en plakken in een nieuw topic. Verder lijkt het me beter voor mijn humeur als ik hier niet op in ga.

Uitgelegd?????
Dat heb je niet!
Na veel gedoe gaf je de link met tekst en fotos terug, maar ik moet ze dan toch een voor een weer gaan linken !!!

StalDoorstap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 23:24

Ellende schreef:
Commercieel is één categorie, net als EA TK voor paarden, voor ruiters et cetera. Ik kan me ergens wel voorstellen dat dit soort acties 'kinderachtig' overkomen, immers, er gaat een hoop tijd zitten in het maken van een topic.

Maar draai het eens om: hoeveel werk zou het zijn om even de regels door te lezen? Bij vrijwel elke moderatoractie op EA zijn er mensen die een pb terug sturen 'oops sorry, niet gelezen, maar ik vind het wel flauw dat jullie het topic niet verwijderen, kunnen jullie niet gewoon een waarschuwing sturen?' maar dat is gewoon onmogelijk. Dan moet je dus een database gaan bijhouden van mensen die al een keer gewaarschuwd zijn, elke keer als je iets wilt modden uitleggen waarom 'gebruiker x' dan wel mag en 'gebruiker y' niet... is met deze hoeveelheid advertenties op EA niet te doen. Als advertenties aan de regels voldoen, hoeven wij niet 'kinderachtig' te moderaten.

Die regels staan nergens duidelijk te lezen.

Ik heb het ook over 2 totaal verschillende onderwerpen, EN een topic met heel erg veel fotos van dekens , juist bij elkaar gezet om zoveel mogelijk in 1 advertentie te plaatsen.

Ik begrijp het beleid, geen 20 halsters en touwtjes in aparte advertenties plaatsen bijvoorbeeld, maar dit komt echt erg cru over.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:25

Het staat nou eenmaal in de regels, daar kunnen gewoon geen uitzonderingen over gemaakt worden.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:26

Tja Natasha, ik heb de tekst meerdere malen gequote voor je, verteld dat als je dan op quote onder mijn PB clickt je alle kale tekst weer hebt (zoals in ieder bericht op bokt gebeurt) , en dat het dan een kwestie van knippen en plakken is, daarna zelfs nog een keer gestuurd met BB codes uit, dacht toch wel dat ik er wat moeite in had gestoken. Simpeler uitleggen kan ik niet.

Maar ik laat me verlokken tot een discussie waar ik helemaal geen zin in heb.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 23:32

Je kopierde t topic idd.
Maar dan moet ik alles opnieuw gaan linken, ook daar kun jij niks aan doen.

louskeh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:35

Ik vind als er ineens nieuwe regels komen, dat duidelijk gemeld moet worden.
En ook dat er een overgangsfase gebruikt moet kunnen worden.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 23:39

En Lielle,
Als ik 2 advertenties binnen 1 week plaats, 1 hele korte zonder fotos, en een ellenlange met veel fotos, in de veronderstelling dat ik alles juist doe, en je haalt dan de ellenlange met fotos weg, krijg ik t idee dat je t erom doet.
Sorry.

Ook heb je geen 38 keer met mij gepmt, laat staan iets uitgelegd.
Ik hoorde niets meer na mijn laatste pm!

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:39

Natasha, als het topic gekopieerd is dan hoef je toch niet alles opnieuw te gaan linken? Door middel van de 'quote' knop en dan selecteren kun je toch alles direct plaatsen?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:40

Natasha schreef:
Je kopierde t topic idd.
Maar dan moet ik alles opnieuw gaan linken, ook daar kun jij niks aan doen.

Als er foto's instaan en je quote het stuk, dan hoef je niks te linken?
Dan komt er namelijk gewoon te staan: [img]blablaurl[/img]

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 23:42

Nee, dat ging dus niet.
Heb t echt goed geprobeerd.
Je moet ze opnieuw gaan linken.

En ala, dan is dit topic weg, zal ook geen nieuwe meer plaatsen.
Maar t komt ECHT heel erg ongezellig over.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:44

Hummm, vreemd. Het gaat namelijk altijd goed als je gewoon de quote knop gebruikt en dan de boel selecteerd.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:44

Louskeh: hoe zou zo'n overgangsperiode er volgens jou uit moeten zien? Ik kan namelijk geen enkele manier bedenken waarop dat op een normale manier te moderaten is. Let wel: we zijn geen marktplaats met tig betaalde moderators (waar ze ook niet met overgangsperiodes werken trouwens) maar een forum met moderators waarvan sommige ook een leven hebben.

Sizzy/Apple niet helemaal waar, bokt maakt op dit moment van foto's in quote een 'zooitje' hij zet er 76#3#%8 oid achter wat je er allemaal uit moet knippen. Is iets recents.

Apple

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-05 23:50

O, dat wist ik niet. Dat is inderdaad vreemd .