Ik krijg sinds vrijdag ofzo geen pb meer als er een temmelding is behandeld waarvoor ik had getemd.. De topics waar ik op heb getemd, worden wel gewoon verplaats, maar vind het raar dat ik geen pbtje er over krijg, terwijl ik dat normaal wel kreeg..
Was mij ookal opgevallen (maar dan al wat eerder dan afgelopen vrijdag )
Eerst krijg je mailtjes en pbtjes als je hebt aangegeven niets te willen horen, en nu krijg je geen mailtje of pbtje ookal heb je aangegeven dat je het wel wilt .
Ja, maar dat heb ik dus nooit veranderd, dat is ook zo raar. Maar ik zal het even nakijken.
[edit]
Gekeken en bij dit: Zend tip notificaties als PB: Als dit is ingeschakelt, worden notificaties en status updates over nieuwe tips als PB verstuurd in plaats van per email.
Normaal is het zo van dat ik reageer met eventueel een link, dan TeM ik en moddie komt, quote mijn bericht en sluit het topic. Dan krijg ik altijd een mail, maar ineens kreeg ik een pb.
Ik heb ooit 1x een PB terug gehad, verder nooit, terwijl ik dat vakje wel altijd aanklik om bericht terug te krijgen.. Vind ik dus ook een beetje jammer..