discussie of ordinaire reclame poging??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikkemetwikke

discussie of ordinaire reclame poging??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 22:15

ik ben geen voor-, maar ook geen tegenstander van aquahuppeldepupmethode,maar ik erger mij groen en geel aan de clan hier om heen!

het topic waarin je zogenaamd vragen aan haar kan stellen,is toch eigenlijk niet meer dan een ordinaire reclamecampagne of zie ik het verkeerd?
mag dit?

KiWiKo

Re: discussie of ordinaire reclame poging??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:19

Ik bemoei me nergens meer mee mbt tot hunnie, ik ben gisteren zo boos geweest, en dat vind ik niet leuk. Bokt is vooral leuk, als ik me ga ergeren is bokt niet leuk meer, en als ik boos ga worden is bokt helemaal niet leuk meer.... Ik zal nooit meer in een topic reageren wat wat dan ook met hun te maken heeft.

Ik heb nog niet eens moeite met aqua als persoon, maar met waar om heen hangt................. zoooooewww

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:21

Ik zie het wel als een discussie......... maar aan de andere kant, ze nodigt iedereen uit om te komen.

Al denk ik wel dat deze dicussie altijd zal blijven bestaan met Aqua8Horses.

Edit: Kiwiko: wat bedoel je met wat daar om heen hangt???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:22

Mexx2 schreef:
mag dit?

Dat is het grappige van Bokt, de regels zijn niet voor iedereen hetzelfde.
Vandaar dat ik al tijden mijn Animal Farm quote als onderschrift heb

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:23

Friemel, miffie, kuddah ga zo maar door.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:25

KiWiKo schreef:
Friemel, miffie, kuddah ga zo maar door.

De 'aanhangers' van Aqua???

Het is in dat topic trouwens aardig mis gegaan.

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:30

Héé nog iemand die zoiets heeft van "waar gaat dit over"...

Ik weet wel je hoeft het niet te lezen maar ik wil eigenlijk wel weten waar het nu echt over gaat.
Omdat het zo gehuld is in geheimzinnigheid ben ik pas echt nieuwsgierig
Is het allemaal zo gemakkelijk en in 8 minuten te doen..hoe gaat het,wat moet je voelen enz.enz.
Al ben ik maar een recreatie ruiter....ook ik wil het beste voor mijn paardje.

Maar na het laatste topic(vooral door de post van Kawa over het Aquaforum) heb ik het gehad met deze dame....

Ik blijf er bij als je iets revolutionairs hebt ontdekt en je kan het in praktij brengen dan wil je dat delen....juist de tegenstanders moet je dan kunnen overtuigen....

Jammer want we willen allemaal het beste voor ons paard maar ja....of het deze methode is ..jammer maar ik zal het nooit weten.

ikkemetwikke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-05 22:32

een stevige discussie is helemaal niet verkeerd,daar heb je nog wat aan,maar dit was bedoeld om vrage naan aqua te stellen,zodat zij ze in alle rust,zonder tussenkomst van anti aqua's te beantwoorden,dat lijkt me meer een reclame-intervieuw dan een discussietopic oid.
en hoort dan ook meer op commercieel thuis,toch?
want anders wil ik best ook geintervieuwd worden over mijn ruitersportparty's,en wat voor een geweldige produkten ik verkoop,maar alleen mag er dan niemand een negatieve noot plaatsen hé??!!!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:39

Het is gewoon jammer dat aqua haar ideeen totaal niet kan verkopen, ik geloof namelijk best dat ze goede dingen met paarden doet. Maar doordat ze zo absoluut is in haar overtuiging "Ik doe het goed en de rest snapt er niets van" en de disipelen die haar dan gaan verdedigen, gaat het continue mis.

En al ben ik nog steeds heel erg geinteresseerd, door dat aqua forum, waar stiekum onderling gemiept wordt heb ik het helemaal gehad met deze sekte.

Cars

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:44

Het vragentopic was idd bizar...
Had ook echt zoiets van .
Dat er door Aqua en consorten bepaald werd wie er mocht vragen en/of antwoord kreeg.
Terwijl ze dus hun eigen forum hebben...gebruik dat daarvoor en verwijs er naar toe bij links of commercieel.

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:46

sorry maar mag ik missschien dat topic waar het over gaat hier want ik snap het niet maar ben nieuwschierig omdat het nogal geheimzinnig is idd

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:46

nu kan er niemand meer kijken en is het een besloten forum geworden,

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:47

CarS schreef:
Het vragentopic was idd bizar...
Had ook echt zoiets van .
Dat er door Aqua en consorten bepaald werd wie er mocht vragen en/of antwoord kreeg.
Terwijl ze dus hun eigen forum hebben...gebruik dat daarvoor en verwijs er naar toe bij links of commercieel.

Dat was vooral friemel, die vanuit de vierde dimensie wilde bepalen wie van ons, normale driedimensionalers, zich wel of niet met de discussie mochten bemoeien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:49

Door dat topic voel ik mij een beetje bescheten, heb nu het idee dat deze aanhangers niet eerlijk posten. Zij hebben nu hun eigen forum, alles is besloten, meelezen kan niet en ondertussen doen ze zich in mijn ogen als een wolf in schaapskleren voor.

Lief doen hier en meepraten, maar anders op hun eigen forum. Zo jammer maar als ik nieuwe bokkers tegenkom die lovend gaan praten, ben ik meteen argwanend, neem het niet meer serieus, zie het als doorgestoken kaart en dan ja, is het dan nog wel discussie of spammen?

Aqua heeft hierdoor wel haar doel voorbijgestreefd, jammer, maar haar aanbidders hebben nu voor mij een pennyaura gekregen, zeker nu ik weet dat het onder de noemer van paranormaal gaat en er over dimensies geschreven wordt. Of die bokker al niet een oude bekende was op dat forum, zullen we nooit echt weten. Er is nu wel een sfeer gezet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:52

ik heb maar een mening, die mensen sporen niet. De manier waarop er over ons gesproken is op dat forum vond ik echt alle boundries te over gaan.

Ik heb nooit kwaad over aqua gesproken, ik heb altijd gezegd dat ze goede dingen doet, alleen dat het in de wedstrijdsport niks zal worden.

en om dan op dat andere forum zo afgeschilderd te worden, heb ik niet verdient

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:55

KiWiKo schreef:
nu kan er niemand meer kijken en is het een besloten forum geworden,

Lekker houden zo, die gaan elkaar toch binnen de kortse keren afmaken, want dan is er weer eentje die niet recht genoeg in de leer is en zo , maar daar hebben wij dan tenminste geen last van!

LiL0L0V3R, de link is:

viewtopic.php?f=8&t=416489

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 22:56

Ik heb het niet kunnen lezen, zou het wel willen lezen, te denken dat we dan nog aardig plachten te doen om ons aan de boktregels te houden, die friemel sloeg mij alles.

Al flink wat nieuwe aanmeldingen hebben ze daar. Benieuwd welke regels ze daar hanteren. Maar beslotenheid komt mij wacko wacko over.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 23:08

Ik vind de manier waarop het gedaan wordt niet meer gewoon 'niet overtuigend' maar enge sekteachtige trekjes krijgen. Het onder valse naam en valse voorwendselen (namelijk een beetje de boel op te stoken) op een forum komen vind ik heel kwalijk.

Overigens zijn de Aqua-topics op slot, en denk ik dat er vanaf nu heel wat minder discussie over komt. Er is weinig goodwill meer over.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 23:09

Lekker rustig toch dat ze daar zitten? Ik heb geen behoefte meer om met die mensen te discussieëren. Ben alleen bang dat ze vanzelf weer terugkomen, want daar vallen geen zieltjes te winnen en hier wel. Hopelijk ben ik niet zo dom om toch weer met hun in discussie te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 23:12

Ze komen wel terug, blijven posten op bokt, moet ook kunnen. Maar zodra er een topic van aqua komt of aqua gaat een topic naar haar hand zetten, komen er nieuwelingen en prompt zul je zien dat ze van dat forum komen.

We laten ons niet meer verleiden tot bansessies vanwege opstokertjes.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 23:14

ik ga me er zowizo niet meer mee bemoeien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 23:15

kiwiko, lijkt me heel verstandig. Ze lachen zich rot als je buiten je boekje gaat voor zo iets onzinnigs.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 23:22

Was het maar zo gemakkelijk, ik krijg altijd de kriebels van mensen die absolute waarheden verkondigen en moet me dan echt inhouden

HappyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 23:42

Ik blijf erbij, het maakt mij niet zoveel uit hoe jullie over mij denken of over Aqua's methode.
Op het Aqua forum zijn zeer uiteenlopende discussie punten. Het forum was voor iedereen toegankelijk.
Ik vind het gewoon jammer dat je hier niet op een leuke of respectvolle manier met elkaar kunt comminiceren. Tenminste dat zijn mijn ervaringen tot nu toe. Iedere seriuze reactie daargelaten. Ik ben er net, word niet serieus genomen omdat ik achter de methode sta. Ik weet zeker dat veel mensen hier, het beste met hun paard voorhebben. Ik weet zeker dat als iedereen wat meer moeite doet je op een leuke en leerzame manier met elkaar kunt comminiceren. Dit geld voor elke discussie die word gevoerd. Ik sta achter alles wat ik op het andere forum en op dit forum heb gezegd. Ik vind dat veel paardeneigenaren zich schuldig maken aan dierenmishandeling, lang niet iedereen maar er zijn er genoeg. Dit is mijn mening als je het daar niet mee eens bent prima, ik heb het anders ervaren. Ik ben dan wel geen topruiter maar als je veel kijkt naar paarden kun je in mijn ogen wel zien of een paard wel of niet in balans loopt. Ook mijn mening, doe ermee wat je wilt.
Wie zich ergert aan mijn reacties zet deze toch gewoon in de foei?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 00:06

HappyH, je werd in eerste instantie serieus genomen. En het ging niet om pro-methode of contra-methode, maar de manier waarop er over de methode gepraat werd. (Dat, en het feit dat je verder nog vrij weinig berichten hebt geplaatst waaruit we een indruk krijgen van je ervaring, je houding, je kennis. Als je 16000 berichten hebt geplaatst met heel veel nuttige info kijkt men vast anders naar je berichten.)

De manier waarop is duidelijk geworden: men is vanuit een besloten forum naar hier gegaan met het expliciete doel om "een beetje onrust wezen stoken". Op welke manier zouden we hiervoor precies respect op moeten brengen? In welk opzicht is dit een voorbeeld van respectvolle en leerzame communicatie?

Of het doen alsof je een vredesstichter bent, om zo nog wat leuke reacties uit te lokken?

Iedereen heeft het beste met zijn paard voor. Maar dat zegt niet zoveel. Als je daadwerkelijk dierenmishandeling ziet, moet je dat melden aan de betrokken instanties, niet speculeren op Bokt.

Zonder minstens een paar excuses zie ik geen mogelijkheden meer tot een open discussie.