Dit topic is nu onbereikbaar gemaakt, omdat dit het artikel was waar Anky een kort geding voor had aangespannen en gewonnen.
Niemand wist echter wat de uitspraak precies was. Ik heb het dus maar aan Gabriele Pochhammer van ST.GEORG gevraagd.
Gabriele Pochhammer schreef:thank you for your mail. the (temporary) verdict says the following:
1. In the main story the word "warning" may not be used to what happened in Las Vegas. Everything else can be repeated any time.
2. The lines under the main picture (van Lieren, van Grunsven, Gal) may not be repeated.
3. The lines under the picture in the content my not be repeated.
4. The Editorial may not be repeated in connection with the picture. (The content without the picture can be repeated any time.)
The owner of ST. GEORG, the Jahr Top Special Verlag, is preparing a legal protest at the moment.
In de door mij geplaatste tekst staan geen teksten die bij plaatjes horen en de Editorial heb ik ook niet vertaald, dus niet vermeld.
De term "waarschuwing" moet dus alleen worden verwijderd in correlatie met wat er in Vegas is gebeurt.
Als jullie die term eruit willen halen, en dan graag het topic weer open willen zetten, dan kunnen we het eindelijk over de inhoud van dit artikel gaan hebben !!!!
Alvast bedankt.
Groeten,
Q