Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alacairion schreef:Wat een gezeur om niets dit zeg....
Oscar schreef:Ik quote mezelf nog maar even...Dit is nl. niet de bedoeling van censuur
Citaat:De boktcensuur bestaat vanwege de humor van een aantal oudgedienden (zo heb ik begrepen), en niet voor de bescherming van tere zieltjes![]()
Oscar schreef:
Maar als het gaat om
diverse vleeswaren (in zowel mannelijke als vrouwelijke varianten) en het bewust vloeken ed., dan is het eigenlijk niet zozeer triest dat het gecensureerd wordt maar wel dat het (bewust) geschreven wordt.
Vloeken en schelden is immers nergens voor nodig.
Banjer schreef:ik heb m'n hele user control panel doorzocht, maar ik kan nergens vinden waar ik de boktcensuur uit kan zetten...
NienkeMulder schreef:Oscar schreef:Ik quote mezelf nog maar even...Dit is nl. niet de bedoeling van censuurCitaat:De boktcensuur bestaat vanwege de humor van een aantal oudgedienden (zo heb ik begrepen), en niet voor de bescherming van tere zieltjes![]()
Oscar schreef:Hartstikke leuk bedacht en ook leuk gequote, maar ik snap niet waar deze bewering vandaan komt
Oscar schreef:Vloeken en schelden is immers nergens voor nodig.
NienkeMulder schreef:Oscar schreef:Hartstikke leuk bedacht en ook leuk gequote, maar ik snap niet waar deze bewering vandaan komt
Ok, ik dacht dat je als mod wellicht beter zou weten dan ik hoe de censuur ontstaan is
Wellicht eens navraag doen bij Karin, Heike etc
shadow0 schreef:Even TeM-men lijkt me...