Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quarterh0rse schreef:ow vertel?ik heb nl nog niemand gezien met mijn naam
Quarterh0rse schreef:ow vertel?ik heb nl nog niemand gezien met mijn naam
Quarterh0rse schreef:ja best lastig inderdaad, maar het meest irritante vind ik wel dat de helft van de namen allemaal op elkaar lijken zodat je niet meer weet wie wie is.
horse, horsie, horsiej en dan heeft de helft -lover erachter staan
shadow0 schreef:Volgens mij zijn de korte namen ongeveer op....
XchantjuhX schreef:Quarterh0rse schreef:ow vertel?ik heb nl nog niemand gezien met mijn naam
kiek...Quarterh0rse schreef:ja best lastig inderdaad, maar het meest irritante vind ik wel dat de helft van de namen allemaal op elkaar lijken zodat je niet meer weet wie wie is.
horse
, horsie, horsiej en dan heeft de helft -lover erachter staanjaja je valt nu toch echt door de mand
IcePrincess schreef:Ik erger me er niet aan ofzo, maar wat ik wel raar vind is dat ik mijn naam niet met een spatie kon registreren omdat er ik dan een karakter te weinig hadDus het was of een s te weinig of de spatie eruit. Terwijl ik hier toch heel wat langere namen voorbij zie komen.
Margon schreef:Het enige waar ik aan denk bij dit topic is:
Jemig waar kan een mens zich druk om maken/ aan ergeren
MoonChloe schreef:IcePrincess schreef:Ik erger me er niet aan ofzo, maar wat ik wel raar vind is dat ik mijn naam niet met een spatie kon registreren omdat er ik dan een karakter te weinig hadDus het was of een s te weinig of de spatie eruit. Terwijl ik hier toch heel wat langere namen voorbij zie komen.
Dan moet je even kijken wanneer ze zijn geregisteerd![]()
Vroeger kon/mocht er veel hier. Nu zijn er regeltjes enzo